אא

Alaska Airlines תשקיע 2.5 מיליארד דולר ומצהירה: נשים קץ לתורים המתמשכים בשדה״ת

חב' התעופה שהיתה הראשונה שהציגה קיוסקים לפני כ-20 שנה הסירה אותם כעת כבר בתשעה שדות תעופה ומעודדת נוסעים להשתמש באפליקציה להורדת כרטיסי הטיסה כדי לחסוך זמן בנמל התעופה

צילום: Alaska Airlines צילום: Alaska Airlines

כולנו היינו שם - ארוזים ומוכנים לנסיעה, מתרגשים, מגיעים לשדה התעופה ומגלים תורים ארוכים ומייאשים. כל מה שאנחנו מקווים לו הוא לעבור את תהליך הבידוק הביטחוני ולעצור ליד מסעדה אהובה או ללגום משקה לפני הטיסה.

לנוסעי חברת Alaska Airlines החוויה הלא נעימה הזו תהפוך בקרוב לנחלת העבר: במהלך שלוש השנים הבאות, חברת התעופה תשקיע 2.5 מיליארד דולר בשיפורים הכוללים את נמלי התעופה המרכזים: סיאטל, פורטלנד, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס ואנקורג'.

Alaska Airlines עובדת על שיפורים בכדי שהנוסעים יעברו מהכניסה לנמל ועד דלפקי הביטחון תוך 5 דקות או פחות. כל זאת בעזרת הטלפונים הניידים של הנוסעים, בדומה לטכנולוגיה הנהוגה באירועי ספורט וקונצרטים.

מתכוננים לנסיעה
הצעד הראשון מתחיל בבית באפליקציית Alaska Airlines. הנוסעים יוכלו לבצע צ'ק-אין ולהבטיח כרטיס עלייה למטוס לפני שהם מגיעים לשדה התעופה. הכנת הנסיעה לפני ההגעה לשדה התעופה מספקת שקט נפשי ומאפשרת לתכנן את יום הנסיעה בצורה טובה יותר. על ידי אפליקציית Alaska Airlines הנוסעים יכולים לבצע צ'ק-אין ולשלוח את כרטיס העלייה למטוס לטלפון הנייד שלהם.

בנוסף לזמן הנחסך, השינוי המדובר יסייע להפחית את כמות הנייר - צעד חשוב לקראת יעדי הקיימות, מציינים בחברת התעופה.

Alaska Airlines הסירה קיוסקים בתשעה שדות תעופה עד כה, והיא ממליצה ללקוחות להשתמש באפליקציה של חברת התעופה כדי להוריד את כרטיסי העליה למטוס לטלפונים הניידים או להדפיס אותם בבית.

"כשחשבנו כיצד לספק את החוויה האכפתית ביותר לאורחים שלנו, היה ברור שאולם הנוסעים הוא נקודת כאב. הבנו שרוב הנוסעים שלנו מבצעים את רוב פעולות הקיוסק בטלפונים שלהם ונוכל להפחית את העומס בשדות התעופה שלנו. Alaska Airlines הייתה חברת התעופה הראשונה שהציגה קיוסקים לפני יותר מ-20 שנה, ואנחנו נהיה חברת התעופה הראשונה שתסיר אותם. אנו מצפים להציע את חווית האורחים המלאה החדשה בקיץ הבא." אמר Charu Jain, סגן נשיא בכיר לחדשנות ומרצ'נדייז של חברת התעופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אלסקה איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: