אא

צ׳ק אין באמצעות רובוט בחנות חדשה במרכז דובאי: Emirates מתחדשת

ענקית התעופה מאיחוד האמירויות השיקה ״חנות חדשה״ באזור ה-DIFC שתאפשר ביצוע צ׳ק אין, מסירת כבודה עד 24 שעות לפני הטיסה וצ׳ק אין באמצעות רובוט. סמנכ״ל התפעול: ״Emirates צ׳ק אין בעיר הוא חידוש נוסף שלנו לחוויית הנסיעות ב-Emirates

צילום: יח״צ אמירייטס צילום: יח״צ אמירייטס

חברת התעופה  Emirates (אמירייטס) השיקה ״חנות חדשה״ שתאפשר ללקוחות להזמין טיסות, לבצע צ׳ק אין, למסור כבודה, ולרכוש אביזרים חיוניים לטיסה ובכך לחסוך זמן בשדה התעופה. החנות ממוקמת במרכז מרכז הפיננסי הבינלאומי  DIFC שבדובאי, והיא פתוחה החל מהיום (חמישי) לקהל הרחב.

Dubai International Finance Center, הוא המרכז הפיננסי של העיר דובאי ונמצאים בו בין היתר: גלריות לאומנות, חנויות בוטיק נוצצות, מסעדות היוקרה הנחשבות של דובאי, בתי קפה, חנויות מעצבים, בתי מלון יוקרתיים ומגדלי פאר רבי קומות.

דובאי DFIC. צילום: Shutterstockדובאי DFIC. צילום: Shutterstock

אדל אל רדהא, סמנכ״ל התפעול של Emirates אמר: ״׳אמירייטס צ׳ק אין בעיר הוא התוספת האחרונה שלנו לחוויית הנסיעות של Emitates, והיא מראה את המחויבות לספק ללקוחות מגוון אפשרויות צ׳ק אין. המיקום החדש הוא המיקום הנוח ביותר למתקן צ׳ק אין והורדת כבודה בנוחות. אנשים יכולים להימנע מתקופות עמוסות בשדה התעופה, ולצמצם את העמידה בתור״.

כחלק מההשקעה המתמשכת של Emirates בשיפור חווית הלקוח, החנות החדשה תאפשר חווית צ׳ק אין מהירה, כשניתן יהיה למסור את הכבודה בין 24 ל-4 שעות לפני הטיסה. את הצ׳ק אין ניתן לבצע באמצעות דוכנים עצמאיים, או באמצעות שולחנות ייעודיים עם נציגי החברה, ואף באמצעות הרובוט ״שרה״. הרובוט ״שרה״ היא מערכת חדשנית לביצוע צ׳ק אין, שיכולה להתאים פרצופים לדרכונים, להכניס נוסעים ולהדריך אותם להגיע לאזור שליחת המזוודות.

עוד המבקרים יוכלו לקבל עצות והצעות של מומחים על יעדים פופולריים, בעוד שיועצי הנסיעות יכולים לסייע ברכישת כרטיסים לנסיעות עתידיות, ניהול הזמנות נוכחיות, רכישת שדרוגים, בחירת מושבים ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסEmirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: