אא

ככה פותחים את יום ראשון: ארוחות הברביקיו של Four Seasons אבו דאבי

Four Seasons אבו-דאבי יציע בכל יום ראשון, ארוחות ברביקיו עם בשרים מעושנים וקוקטיילים מיוחדים. אלו המחירים וזה מה שיגישו בתפריט

פסטיבל הברביקיו של Four Seasons. צילום: Four Seasons, יח״צ פסטיבל הברביקיו של Four Seasons. צילום: Four Seasons, יח״צ

נופשים ב-Four Seasons אבו-דאבי? תכירו את ארוחות הברביקיו החדשות שנערכות בימי ראשון. מדובר בארוחות ברביקיו אמריקאיות המלוות בדיג׳יי, וניתן יהיה ליהנות מבופה ברביקיו עשיר הכולל בשרים כמו בשר מעושן, המבורגרים צרובים על הגריל, יחד עם מנות עיקריות משתנות מדי שבוע. ״הצוות הקולינרי של Butcher and Still ואני מצפים להנאת יום ראשון המיוחדת שזמינה לכל אורחי המלון, התושבים וקהילת אבו דאבי ואיחוד האמירויות. אני נרגש לחלוק את הטיפים והטכניקות ברביקיו שלמדתי מאבא שלי, שללא ספק היה השראה העיקרית לתשוקה לבשר מעושן וגריל פחמים״, אמר השף מרשל רות.

עם קוקטיילים מיוחדים. צילום: יח״צ Four Seasonsעם קוקטיילים מיוחדים. צילום: יח״צ Four Seasons

באשר למשקה הנלווה, הברמן הראשי לואיג׳י לנדי הרכיב מספר תחנות אינטראקטיביות כמו: תחנת בלאדי מרי, קוקטיילים מזולפים על קרח, תחנת אפוגטו עם מזרקת שוקולד, סוכריות על מקל לצד השולחן ועוד. הארוחה זמינה החל מ-320 דירהם לאדם, בימי ראשון בין השעות 13:00 עד 16:00. עוד המלון יציע חווית ״Feel the beat" במהלכו יציע 20% הנחה. עוד בתפריט העשיר ניתן למצוא את המק אנד צ׳יז הפופולרי של השף, מבחר פשיטות בתנור בציפוי גלידת וניל ביתית ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: four seasons

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: