אא

מפגש ענקים: אייר אינדיה וחברת Sabre חתמו על הסכם הפצה ארוך טווח חדש

אייר אינדיה וחברת Sabre מחדשות את מערכת יחסים עם הסכם ייעוץ והפצה מתקדם לתכנון רשת קווי חברת התעופה. אייר אינדיה: ״שוק הנסיעות ההודי חזר והוא חוזר חזק. השותפות עם Sabre להפצה גלובלית ארוכת טווח, תתמוך בצמיחה שלנו״

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

אייר אינדיה וחברת Sabre ספקית התוכנה והטכנולוגיה הבינלאומית המובילה המתמחה בתעשיית הנסיעות העולמית, ואייר אינדיה, הכריזו על הסכם רב-שנתי חדש המאפשר לסוכני נסיעות ולתאגידים ברחבי העולם גישה למחירים ולצפיה ביצע המושבים של אייר אינדיה.
אייר אינדיה המיוצגת בישראל על ידי חברת ״אופן סקיי״, ביצעה לאחרונה את הזמנת המטוסים הגדולה ביותר בתולדות התעופה עם 470 מטוסים ורוצה להתקדם עם תוכניות הרחבה שאפתניות.  בנוסף לשירותי ההפצה, אייר אינדיה תשתמש בשרותי הייעוץ של Sabre כדי לסייע בקביעת קווי טיסה אופטימליים עבור צי המטוסים הקיים והחדש שלה.

צילום: shutterstockצילום: shutterstock

"שוק הנסיעות ההודי חזר, והוא חוזר חזק", אמר ניפון אגרוואל, קצין מסחר וטרנספורמציה, של אייר אינדיה שהוסיף: "אנחנו שמחים שהקמנו מחדש, ושידרגנו את מערכת היחסים שלנו עם Sabre בתקופה הטרנספורמטיבית הזו עבור אייר אינדיה. השותפות עם Saber להפצה גלובלית ארוכת טווח, תתמוך בצמיחה שלנו ובתוכניות ההתרחבות תוך סלילת הקרקע למעבר של אייר איננדיה לכיוון דינמי יותר, ממוקד יותר ובמודל שנועד לפתוח את הערך של המוצרים והשירותים של אייר אינדיה".
אגרואל הוסיף ואמר על ההסכם עם Sabre: "אנחנו בטוחים שהוא יחזק את אייר אינדיה
בקווים המקומיים והבינלאומיים שלנו, ויעזור לנו להפוך לתחרותיים יותר בעולם
התעופה. אנו שמחים לחזק עוד יותר את הקשר שלנו עם sabre, ומצפים לכך
שיתוף פעולה הדוק יותר בשנים הקרובות".
כאמור, אייר אינדיה הנמצאת כעת כעת בבעלות קבוצת טאטה, אייר אינדיה, כחלק מתוכנית השינוי לחמש שנים שלה, מרחיבה באופן משמעותי את צי מטוסיה ורשת קוויה, 
במטרה להיות אחת החברות המובילות בעולם.
העסקה החדשה עם Sabre מסמנת פרק חדש וחשוב במערכת היחסים בין אייר אינדיה לענקית הטכננולוגיה האמריקאית והיא עדות למחויבות של Sabre לשוק הנסיעות ההודי. לחברת Sabre מרכז גדול בבנגלור שבהודו אשר יספק תמיכה קרובה לחדשנות של אייר אינדיה. 

"אנחנו בטוחים שאייר אינדיה תשיג ערך מהותי על ידי גישה וגישה לגלובלי של Sabre
רשת של סוכנויות נסיעות, יחד עם המומחיות שלנו בתכנון המסלולים והקווים", אמר
רושאן מנדיס, מנהל מסחרי ראשי, Sabre Travel Solutions.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אופן סקייסייברsabre

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: