אא

150 מדינות, 2,000 מציגים, 34,000 משתתפים – יריד התיירות הערבי ATM יצא לדרך

Arabian Travel Market - ATM - יריד התיירות הבינלאומי יתקיים בפעם ה-30 ויתמקד בנושאים של "לקראת אפס זיהום" וצפויה בו השתתפות ישראלית משמעותית

הביתן הישראלי אשתקד. צילום: פספורטניוז הביתן הישראלי אשתקד. צילום: פספורטניוז

יותר מ-34,000 אנשי מקצוע בענף התיירות והנסיעות מרחבי העולם צפויים להשתתף ב-Arabian Travel Market (ATM) 2023,  במרכז הסחר העולמי של דובאי (DWTC) שימשך עד ה-4 במאי.

היריד ה-30 של ATM יתמקד בנושא "לקראת אפס זיהום", ויקרא למנהיגים וקובעי מדיניות בענף התיירות הבינלאומית לחקור אתגרים והזדמנויות לעתיד של נסיעות בנות קיימא.

תוכנית הכנס ATM 2023, המשולב ביריד התיירות, פותחה במיוחד כדי לטפל בנושאי קיימות בתעשיית הנסיעות והתיירות, ותכלול מגוון מפגשים, שיעסקו בחדשנות ובשיטות עבודה מומלצות הקשורות לסביבה. מפגשי הכנס יתקיימו בשיתוף עם איגוד נסיעות העסקים הגלובלי GBTA ויריד תיירות היוקרה הבינלאומי ILTM.

ביריד יציגו 2,000 משתתפים מכל מגזרי ענף התיירות הבינלאומית, כולל נציגויות של יותר מ-150 מדינות, וביניהם ישראל, כמובן.

אשתקד השתתפה ישראל לראשונה ב-ATM עם ביתן רשמי של משרד התיירות ונציגויות של חברות תיירות שונות, וביריד של השנה, נוכח העניין הרב של התיירים הישראלים באיחוד האמירויות, צפויה השתתפות מוגברת של נציגים וחברות ישראליות.

ביריד של השנה תתקיים גם תחרות ה-ATM Start-up, שבה 7 סטארט-אפים חדשניים בתחום הנסיעות יתמודדו בפני שופטים מומחים וקהל על הצגת הפתרון המשפיע על הקיימות בענף הנסיעות, וגם פרסי הדוכנים הטובים ביותר יתייחסו לראשונה לנושא הקיימות.

ATM 2023 מתקיים בשיתוף עם מרכז הסחר העולמי של דובאי ושותפיו האסטרטגיים כוללים את: מחלקת הכלכלה והתיירות של דובאי (DET), Emirates כחברת התעופה הרשמית, IHG Hotels and Resorts כשותף המלונות הרשמי ו-Al Rais Travel כחברת הנסיעות הרשמית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיATM

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: