אא

מ-JFK לאמסטרדם במטוס צר גוף: Jetblue מסתערת על אירופה

חברת התעופה האמריקנית Jetblue המפעילה מטוסי צרי גוף, מסתערת על השוק האירופי עם קו חדש: JFK לאמסטרדם. הקו מצטרף לפריז וללונדון, ובהמשך יופעל גם הקו מבוסטון לאמסטרדם

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

מ-JFK לאמסטרדם במטוס צר גוף: חברת התעופה האמריקנית JetBlue המפעילה מטוסים צרי גוף, וכבר מפעילה מספר טיסות מ-JFK ללונדון, הודיעה כי תפעיל טיסות ישירות מ-JFK לאמסטרדם החל מה-29 באוגוסט, בטיסה יומית. זמן הטיסה יעמוד על שבע שעות ו-35 דקות, ונזכיר כי היא תבוצע במטוס צר גוף (321 Neo LR של חברת Airbus).

מחיר הכרטיס יעמוד על 479 דולר הלוך-חזור במחלקת תיירים ו-1,899 במחלקת העסקים ״Mint״ של החברה. החל מה-20 בספטמבר, החברה תפעיל גם טיסה ישירה בין בוסטון לאמסטרדם. ההשקה של הקו לאמסטרדם מתבצעת במקביל לטיסה החדשה לפריז, החל מה-29 ביוני. בחברה מתכננים גם להפעיל טיסה דומה מבוסטון לפריז. במטוס 22 מחלקות עסקים הנקראת ״Mint״, והם מסודרים בקונפיגורציית 1-1. המושבים מוטים מעט למעבר, כשבכל מושב ניתן למצוא דלת הזזה לפרטיות מוחלטת, מסך של 17 אינץ׳ ושפע מקום לאחסון, לצד מטען הטענה אלחוטי לסמארטפון. השורה הראשונה כוללת מושב מרווח יותר, עם אפשרות לארח נוסע נוסף לארוחת ערב. במחלקת התיירים ניתן למצוא 114 מושבים, כש-24 מתוכם מגיעים עם מושב מרווח יותר. בכולם ניתן למצוא מסך בגודל 10.1 אינץ׳, כיסי איחסון בקדמת המושב, ושקעי USB וחשמל.

במהלך השנתיים הקרובות, החברה צפויה לקבל עוד 7 מטוסי A321 LR, כשלחברה הזמנות לעוד 13 מטוסי A321XLR, כשהמשלוחים שלהם צפויים להגיע במהלך שנת 2024. נזכיר כי לאל על ו-Jetblue הסכם, במהלכו אל על מציעה טיסות המשך עם החברה האמריקנית. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: JetBlue

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: