אא

Wizz Air מסתערת על גיאורגיה: תפעיל 28 קווים ל-17 מדינות

שנה בלבד לאחר שפתחה בסיס בגיאורגיה, חברת הלואו קוסט ההונגרית מרחיבה את פעילותה אל ומ/ קוטאיסי שבגיאורגיה ותפעיל טיסות ישירות בין היתר לאתונה, ברצלונה, ברלין, מילאנו, פריז, פראג, רומא וזה עוד לא הכל

מטוס Wizz Air בקוטאיסי, גיאורגיה. צילום: Shutterstock מטוס Wizz Air בקוטאיסי, גיאורגיה. צילום: Shutterstock
חברת Wizz Air, הכריזה על התרחבות נוספת של פעילותה בגאורגיה.
החברה שתקצה מטוס נוסף לפעילות בבסיסה בגיאורגיה תשיק קו חדש נוסף ותגדיל את התדירות בתשעה קווים שלה הפועלים משדה״ת הבינלאומי קוטאיסי. 
הקצאת מטוס אחד נוסף לבסיס בקוטאיסי תגדיל את צי מטוסי החברה בגיאורגיה, לארבעה וביא את מספר הקווים של החברה מבסיסה בגיאורגיה ל-28. נוסעים מגיאורגיה יוכלו כעת לטוס ישירות גם לקופנהגן בדנמרק- קו חדש של חברת הלואו קוסט הצומחת בצעדי ענק. ב-Wizz Air מציינים כי הקיבולת הנוספת תאפשר לחברה להגדיל את תדירות הטיסות שלה מהבסיס בקוטאיסי לאתונה, ברצלונה, ברלין, דורטמונד, ממינגן, מילאנו, פריז , פראג ורומא.
"אנו שמחים להתרחב בגאורגיה, ומוכיחים את מחויבותנו להגדלת הנוכחות שלנו בשוק על ידי הכפלת מספר המטוסים שנפעיל מהמדינה תוך שנה אחת בלבד. הקצאת מטוס נוסף נוסף בגאורגיה מאפשרת לנו להתחזק עוד יותר בפעילות באיזור. מעתה נציע לנוסעים לטוס איתנו ב-28 קווים אל ומ/ מגיאורגיה ל-17 מדינות ובכך להגדיל את התיירות למדינה היפה והעשירה תרבותית זו, המחברת את גאורגיה עם כל כך הרבה יעדים", אמר אוולין ג'קל, מ׳מ האחראי על רשת הקווים הבינלאומיים של Wizz Air.
״עד סוף 2023, יהיו 4 מטוסי Wizz Air שיפעלו בנמל התעופה הבינלאומי של קוטאיסי. זה יוביל להעסקת עובדים מקומיים ביתר שאת וייצור של כ- 40 מקומות עבודה חדשים. המטוס הרביעי שיפעל בקוטאיסי, יאפשר גם לשדה התעופה בעיר להפוך בהדרגה מבסיס קטן של Wizz air לבסיס בינוני וזה תנאי מוקדם להמשך פיתוח וצמיחה יציבה", אמר אירקלי קרקשדזה, מנכ"ל רשות שדות התעופה של גיאורגיה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: גיאורגיהWIZZ AIR

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: