אא

אייר אינדיה זקוקה לטייסים ומפרסמת מודעה לגיוס יותר מ-1,000 טייסים

החברה מנסה זה מכבר לגייס טייסים בדרכים שונות נוכח הצורך למלא את השורות בעקבות החזרה לשגרה ובעיקר לקראת הגידול המשמעותי של הצי בשנים הקרובות

דרימליינר של אייר אינדיה. צילום: shutterstock דרימליינר של אייר אינדיה. צילום: shutterstock

אייר אינדיה זקוקה לתוספת משמעותית של טייסים, לא רק כדי לעמוד בדרישות הנוכחיות, אלא גם כדי להיערך לפעילות, כשהצי שלה יגדל משמעותית בשנים הקרובות. חברת התעופה מנסה לענות על הביקוש הגובר לטייסים כבר זמן מה, ועד כה ניסתה אמצעים שונים לתגבור צוות הטייסים, כולל גם פנייה לטייסים שפרשו מפעילות.

המודעה האחרונה של אייר אינדיה חושפת את היקף הצורך של החברה, המעוניינת להגדיל את אנשי צוות הטייס שלה ביותר מ-1,000 טייסים.

המודעה קוראת למועמדים להצטרף לחברת התעופה הצומחת ומתפתחת ומדגישה כי הצי שלה יגדל ביותר מ-500 מטוסים.

במודעה נכתב כי החברה "מציעה הזדמנויות מרובות וצמיחה מואצת בכל צי ה-A320, B777, B787 ו-B737 שלנו עבור קפטנים וקצינים ראשונים, כמו גם חניכי טייס".

ואכן, אייר אינדיה מפעילה כיום את דגמי המטוסים האלה, כולל מטוסים נוספים בהזמנה, וביניהם 190 בואינג 737 MAX, הצפויים להגיע לחברת הלואו-קוסט, חברת הבת שלה, אייר אינדיה אקספרס.

מאז השנה שעברה אייר אינדיה מחפשת טייסים מנוסים. ביוני 2022 היא שלחה מכתב לכ-55 טייסים פורשים בכוונה להעסיק אותם מחדש. במכתב נכתב כי יקבלו חוזה של קפטנים באייר אינדיה למשך 5 שנים או עד שיגיעו לגיל 65.

מספר קפטנים בכירים עוברים בימים אלה הכשרה להפעלת מטוס האיירבוס A350, שיצטרף בקרוב לצי של אייר אינדיה. חברת התעופה גם קיבלה מטוסים חדשים בחוזי ליסינג לטווח קצר, כולל מטוסי בואינג 777.

בחודש נובמבר האחרון, נוכח המחסור בטייסים לצי ה-777 שלה היא החלה לגייס טייסים מוסמכים, כולל חיילים משוחררים, לתפעול המטוסים רחבי הגוף, ועפ"י הדיווחים המשכורת החודשית שלהם עומדת על 11,500 דולר, בניכוי מסים, וההטבות כוללות תשלום של 133.30$ לשעה עבור טיסה של יותר מ-70 שעות.

בחודש דצמבר חגגה אייר אינדיה את סיום הלימודים של 48 טייסים, שסיימו בהצלחה את הכשרתם בקמפוס האימונים של חברת התעופה בהיידראבאד, והצטרפו מיידית לפעילות בחברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר אינדיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: