אא

לאחר חודשים של הכנות: המריאה טיסת אל על עם המשלחת הישראלית לאירוויזיון

המשלחת של כאן, תאגיד השידור הישראלי לאירוויזיון בהובלת נועה קירל, המריאה הבוקר (א׳) לליברפול. מנכ״לית אל על: ״מתרגשים להיות המוביל הרשמי של המשלחת הישראלית לאירוויזיון״

טיסת אל על עם המשלחת הישראלית לאירוויזיון. צילום: מורן ויזל טיסת אל על עם המשלחת הישראלית לאירוויזיון. צילום: מורן ויזל

לאחר חודשים של הכנות ועבודה מאומצת, המריאה הבוקר (א׳) המשלחת הישראלית לאירוויזיון, בהובלת הנציגה הישראלית, נועה קירל, הודות לשיתוף הפעולה של אל על ושל כאן, תאגיד השידור הישראלי. המשלחת אשר מונה כ-30 אנשי צוות, המריאה בטיסה מיוחדת של אל על לליברפול שבאנגליה, שמארחת השנה את האירוויזיון. 

את הטיסה יבצע מטוס בואינג 737-900 של אל על, שלפני שבועיים נחשפה מדבקת היוניקורן המיוחדת שהודבקה עליו לכבוד נועה קירל. בטיסה יושמע השיר ״יוניקורן״, והדיילים והדיילות יענדו קשתות של יוניקורן.  

כמו כן, כדי לשפר את חווית הטיסה של המשלחת ושל הנציגה, שף אל על, אסף גרניט, יצר תפריט ייחודי לטיסה, בהשראתה של נועה קירל.

מנכ״לית אל על, דינה בן טל גננסיה, אמרה הבוקר באירוע הרמת הכוסית: ״זה יום מרגש מאוד עבורנו באל על! אני רוצה להודות לכלל השותפים ובראשם לתאגיד השידור הישראלי על ההזדמנות והשותפות. אנחנו מתרגשים מאוד להיות המוביל הרשמי של המשלחת הישראלית לאירויזיון, זה כבוד גדול עבורינו כחברת התעופה הלאומית הנושאת את דגל ישראל על מטוסיה.״ 

בן טל גננסיה הוסיפה ואמרה כי : ״אל על תמיד הייתה הגשר המחבר בין ישראל לעולם, חלק מתחושת השליחות של אנשינו היא לקדם הצלחות ישראליות בעולם. נועה, יוניקורן שלנו, מאחלת לך, וגם לכם בתאגיד - הצלחה גדולה בתחרות! מבחינתנו את כבר מספר 1!״.

מנכ״לית אל על, דינה טל בן גננסיה והנציגה הישראלית לאירוויזיון, נועה קירל.צילום: מורן ויזלמנכ״לית אל על, דינה טל בן גננסיה והנציגה הישראלית לאירוויזיון, נועה קירל.צילום: מורן ויזל

נציגת ישראל לאירוויזיון, נועה קירל, אמרה דקות לפני ההמראה: ״זה כבוד עצום זה בשבילי, לייצג את המדינה שלנו ואת העם שלנו עם השיר שלי! בעוד כשבוע וחצי אעמוד על בימת הארוויזיון מול כל העולם, בידיעה שכל העם שלי איתי, תומכים בי, ואוהבים אותי, וזה לא מובן מאליו מבחינתי. אני רוצה להגיד תודה רבה לכל מי שמלווה אותי ותומך בי כבר שנים, ובמיוחד בחצי שנה האחרונה, בה עבדתי קשה מאוד באהבה גדולה בשביל המדינה היקרה שלי. בסופו של יום, ארוויזיון או לא, אני ישראלית, פשוטה, מתרגשת מאוד ורוצה להודות לחברת אל על שמטיסים את כל המשלחת באופן מיוחד ודואגים לנו שנגיע עם התחושה שאנחנו הכי בבית בעולם״.

במסגרת שיתוף הפעולה של כאן, תאגיד השידור הישראלי ואל על, יתווספו במהלך החודשים הקרובים בהדרגה, מגוון תכני התאגיד המקוריים למערכות הבידור במטוסי אל על. כחלק מכך, יעלו פרקים מלאים של תוכניות כאן חינוכית, כאן 11, 'דוקותיים' של כאן דיגיטל והפודקאסט ״שיר אחד״, בינהם יועלו תכנים לילדים, קומדיות, דרמות, ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: