אא

לרגל הטיסה השלישית: המבצע של אמירייטס לדובאי

חברת התעופה אמירייטס חוגגת טיסה שלישית מתל אביב לדובאי, ולרגל ההשקה יוצאת במבצע מיוחד במחלקת התיירים ומחלקת העסקים. כל הפרטים על המבצע החדש

ה-380 של אמירייטס. צילום: Shutterstock ה-380 של אמירייטס. צילום: Shutterstock

חברת התעופה אמירייטס תפעיל החל מהיום (שני) טיסה שלישית לדובאי, ולרגל הטיסה, החברה יוצאת במבצע הלוך-חזור ב-369 דולר בלבד, כולל מיסים, מזוודה וארוחה. המבצע תקף להזמנות עד ה-30 במאי ולנסיעות עד ה-30 ביוני. עוד המבצע תקף רק על טיסת EK936 שתמריא בשעה 23:55 שעון ישראל ותנחת ב-04:05 שעון איחוד האמירויות, וטיסת החזור EK935, שתמריא מדובאי בשעה 19:30, ותנחת בישראל ב-22:00 שעון מקומי.

אמירייטס תציע גם מבצע במחלקת העסקים, כשכרטיס הלוך-חזור יעלה 1,800 דולר כולל מסים, מזוודה וארוחה. המבצע תקף על הטיסות החדשות (הלוך EK936, וחזור EK935), לנסיעות עד ה-30 ביוני.

ב-29 במרץ, דיווחנו כי אמירייטס תפעיל שלוש טיסות יומיות בקו תל אביב דובאי, וזאת פחות משנה לאחר שהחלה להפעיל טיסות לישראל. לוחות הזמנים של הטיסות של Emirates לתל אביב יספקו גישה נוחה לדובאי, ולטיסות המשך ליעדים פופולריים כמו אוסטרליה, הפיליפינים, האיים המלדיביים, סרי לנקה, תאילנד ו-ויאטנם וכמובן לכל העולם. בנוסף, שותפות ה-codeshare שלEmirates עם flydubai מציעה לנוסעים עוד יותר אפשרויות בהגעה אל דובאי, ופותחת גישה לרשת המשולבת של שתי החברות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: