אא

רוצים לקבל כרטיס טיסה להונג קונג בחינם? זו ההזדמנות שלכם

חברת התעופה קתאי פסיפיק, בחסות רשות שדות התעופה של הונג קונג, תציע 400 כרטיסים חינם להונג קונג עבור הנוסעים הישראלים. כל הפרטים על המהלך של קתאי פסיפיק

קתאי פסיפיק. צילום: יח״צ, קתאי קתאי פסיפיק. צילום: יח״צ, קתאי

קתאי פסיפיק תחלק 400 כרטיסי טיסה הלוך ושוב מישראל להונג קונג, במסגרת קמפיין "עולם המנצחים". קמפיין "הלו הונג קונג" בתמיכת מועצת התיירות של הונג קונג (HKTB), "עולם של מנצחים" של רשות שדה התעופה של הונג קונג, יחלקו 500,000 כרטיסים חינם ברחבי העולם, במטרה לקבל את פני התיירים בחזרה לעיר להגברת המודעות לתרבות ולמורשת העשירה של ביתה של קתאי פסיפיק.

קינטו צ'אן, מנכ"ל אזורי קתאי פסיפיק אירופה וישראל אמר: "כחברת התעופה הלאומית של הונג קונג, אנו נרגשים להחזיר נוסעים לביתנו ואנו מצפים להציג את האירוח ואת ההיצע העשיר שיש לעיר שלנו להציע. ברגע שהם עולים על הטיסות שלנו".

כך תוכלו לקבל כרטיס בחינם

כדי להצטרף לקמפיין, המשתתפים חייבים להיות חברים בקתאי. ניתן להירשם לחברות בחינם באתר Cathay Pacific לפני ההשקה. הקמפיין יתחיל ב- 10 במאי 2023 (10:00 שעון מקומי, הונג קונג) ועד ה-16 במאי 2023 (23:59 שעון מקומי, שעון מקומי הונג קונג).

במהלך תקופה זו, כרטיסים יוקצו על בסיס כל הקודם זוכה, ל-400 האנשים הראשונים שיזמינו. כל משתתף יכול להזמין כרטיס אחד בלבד. המשתתפים המצליחים יקבלו כרטיס אקונומי הלוך ושוב בטיסות מנתב"ג, לא כולל מיסים והיטלים.

המטיילים יכולים ליהנות מחגיגה בסצנת האוכל המפורסמת בעולם, בעודם מפנקים את כל החושים שלהם בביקור באטרקציות מרכזיות כמו בודהה טיאן טאן או טיול בסירה סביב נמל ויקטוריה.

הכרטיסים הינם על בסיס נסיעה הלוך ושוב מתל אביב להונג קונג לנסיעות בין ה-10 במאי 2023 ל-10 בפברואר 2024. ובתשלום של מיסים והיטלים בלבד. תתאפשר כניסה אחת בלבד לאדם, הכרטיסים אינם ניתנים להחזר, אינם ניתנים להעברה ותקפים להזמנות באתר קתאי פסיפיק בלבד.

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קתאי פסיפיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: