אא

בהשקעה של 5 מיליון ש״ח: פלייאיסט נכנסת כשותפה בקבוצת ״אברהם״

לפני כשנה חתמו שתי החברות על הסכם שותפות במזרח הרחוק, וכעת החברות מרחיבות את שיתוף הפעולה

"פאוזי עזאר" אברהם הוסטל בנצרת. צילום: יח"צ אברהם הוסטל "פאוזי עזאר" אברהם הוסטל בנצרת. צילום: יח"צ אברהם הוסטל "פאוזי עזאר" אברהם הוסטל בנצרת. צילום: יח"צ אברהם הוסטל "פאוזי עזאר" אברהם הוסטל בנצרת. צילום: יח"צ אברהם הוסטל

קבוצת פלייאיסט נכנסת כשותפה בקבוצת ״אברהם״ (הוסטלס וטורס), בהשקעה של 5 מיליון ש״ח: לפני כשנה חתמו שתי החברות על הסכם שותפות במזרח הרחוק שעיקרו הפעלת חברת טורס גדולה באזור והקמת הוסטלים נוספים בפיליפינים, ולאחר מכן מעבר להתפתחות במדינות נוספות במזרח, בהן מפעילה פלייאיסט סניפים מקומיים מזה מספר שנים. החברה כבר השיקה את חברת הטיולים, את ההוסטל במאנילה ותפתח את ההוסטל באי בוהול בספטמבר השנה. סך ההשקעה המשותפת בחברה המשותפת במזרח הרחוק הוערכה בכ-50 מיליון ש״ח.

לדברי יריב פישר יו״ר קבוצת פלייאיסט, "שותפות טובה וחזקה עושים עם אנשים, מהר מאוד הבנו שאנחנו בבית ושאת השותפות במזרח אנחנו רוצים להרחיב, הצלחת השותפות במזרח הרחוק חיזקה את ההכרה ששתי הקבוצות יכולות ביחד לייצר צמיחה משמעותית בכל הסגמנטים, בשיתופי פעולה בתחומים שונים בכל הפעילויות בארץ ובעולם. זו קפיצת מדרגה אסטרטגית לקבוצת פלאייאיסט בדרך לשווקים חדשים ומרתקים".

גל מור, מבעלי קבוצת אברהם (והאחראי מטעם הקבוצה על השותפות) מברך על כניסת השותף החדש: "השותפות המוצלחת עם פלייאיסט היא חלק מהאסטרטגיה שלנו לצמוח באמצעות שותפויות עם גורמים שמזדהים עם החזון שלנו, לשלב את ערכי האימפקט שלנו בתחום של תיירות המשלבת פעילות ועשייה חברתית קהילתית יחד עם הפעילות העסקית״.

קבוצת פלייאיסט הוקמה בשנת 2001 ע״י היו״ר יריב פישר. בפלייאיסט שותפה קבוצת אופקים נסיעות ותיירות, המפעילה גם את שירותי ה-VIP במעברי הגבול והיא כוללת גם את החברות Ypaymore נהורה טורס ודרים כנסים והפקות. פלייאיסט מייצגת חברות תעופה, רשתות בתי מלון, ומפעילה 6 סניפים במזרח הרחוק. קבוצת אברהם נוסדה ב 2010 על ידי חמישה מייסדים (מעוז ינון, ניצן קימחי, דרור טישלר, ירון בורגין וגל מור) ובין משקיעיה נמנית גם קרן בריג'ס ישראל שהיא מקרנות האימפקט הראשונות בארץ.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הוסטל אברהם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: