אא

רויאל קריביאן: Jewel of the Seas תצטרף להפלגות הקיץ מישראל בשנה הבאה

השנה תמשיך החברה להפעיל את ה- Rhapsody of the Seas בהפלגות מחיפה וצפויה לארח שיא של 50,000 נופשים

Jewel of the seas. צילום: רויאל קריביאן Jewel of the seas. צילום: רויאל קריביאן

ענקית השייט הבינ"ל, רויאל קריביאן, שקבעה בשנה שעברה את נמל חיפה כנמל בית, הכריזה היום רשמית על הרחבת הפעילות בישראל וצירוף אניית הפאר Jewel of the Seas, לצי אניות הקרוזים שישוטו מחיפה בעונת הקיץ 2024.

רויאל קריביאן מדווחת על ביקושים גבוהים להפלגות החברה מהארץ בעונת הקיץ הנוכחית שתיפתח ב-16 במאי ותימשך עד לחודש אוקטובר. השנה תארח רויאל קריביאן שיא של 50,000 נופשים מחיפה.

ההפלגות מתקיימות על סיפון ה-Rhapsody of the Seas מסדרת אוניות הפאר Vision, שאורכה 297 מטרים, ומכילה כ-2,000 נופשים ו-765 אנשי צוות.

בעונה הקרובה צפויים שיפורים וחידושים לנופשים בישראל, ובנוסף לאפשרויות אוכל כשר על הסיפון, ביצעה החברה שינויים בתכנית הבידור ותארח בהפלגות תקליטנים ואמני מוזיקה ישראלים.

בן בולדין, סגן נשיא רויאל קריביאן העולמית, סמנכ"ל מחלקת אירופה והמזרח התיכון: "לאור התגובה המדהימה והביקוש הגואה בשתי העונות הקודמות, בהן קיבענו את פעילותנו בישראל, אנו שמחים להשיק אוניה חדשה שתגיע לישראל בעונה הבאה. הJewel of the Seas- תהפוך את חווית הקרוז של הישראלים עם רויאל קריביאן לבלתי נשכחת. עונה שלישית ברציפות בישראל ממחישה את המחויבות המתמשכת שלנו לשוק התיירות הישראלי וזוהי הבשורה הראשונה מרבות נוספות ומרגשות שעוד עתידות להתבשר בהמשך".

אודי שנבל, מנכ"ל סנורמה מבית קשרי תעופה, נציגת המכירות הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל: "אני שמח על ההחלטה של רויאל קריביאן העולמית להרחיב את הפעילות בישראל. אנו מתמודדים כבר שנה שנייה עם ביקושים משמעותיים מאוד, דבר הממחיש את הפופולריות של החברה בקרב הנופשים הישראלים, ואני בטוח שהרחבת הפעילות תיתן להם מענה".

ה-Jewel of the seas היא אניית פאר מסדרת Radiance של רויאל קריביאן באורך של 293 מטרים ובמשקל של 90,090 טונות, ויכולה לארח 2,702 נופשים ו-842 אנשי צוות. באוניה בעלת 13 הסיפונים: 7 מסעדות, 13 בארים וטרקלינים ייחודיים, ספא מפנק מרשת VITALITY , 3 בריכות שחיה (פתוחות ומקורות), מגלשות מים, מתחמי ג'קוזי, ומגוון אטרקציות לילדים ולמשפחה.

ההפלגות מישראל יבקרו באיי יוון (רודוס, אתונה, מיקונוס וסנטוריני), קפריסין (לימסול) ובערים נוספות באגן הים התיכון. ההפלגות יתקיימו במתכונת של 2-9 לילות לאורך העונה, מרביתן יהיו בנות 7 לילות ומותאמות לחופשות המשפחתיות בקיץ.

לקראת עונת הפלגות הקיץ שבפתח, מפרסמת רויאל קריביאן את נתוני פעילות החברה בישראל במהלך 2022, מהן עולה: הרכב החופשה המועדף על הישראלים הוא זוג עם 2 ילדים, ישנן הרבה חופשות רב דוריות: משפחה עם הסבים והסבתות, ההעדפה של הישראלים היא להפלגות ארוכות הכוללות 6-7 לילות ועצירה במספר יעדים, 30% מהנופשים הישראלים מעדיפים אוכל כשר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רויאל קריביאן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: