אא

"נפעל לקיומה וקידומה של תעופה אזרחית בטוחה בישראל"

כך שמואל זכאי, שנכנס באחרונה לתפקיד מנהל רשות תעופה אזרחית, במסר למנהלי חברות התעופה. "אני מגיע לתפקיד עם מטען עשיר של ידע וניסיון. רת"א היא הרשות הממלכתית של ישראל בתעופה האזרחית"

צילום: תמר מצפי צילום: תמר מצפי

שמואל זכאי, לשעבר מנהל נמל התעופה בן גוריון, נכנס באחרונה לתפקידו החדש כמנהל רשות התעופה האזרחית (רת"א). 

במכתב ששלח באחרונה למנכ"לי חברות התעופה, על 'האני המאמין' שלו עם כניסתו לתפקיד, הוא כותב, "בתחושת אחריות גדולה נכנסתי באופן רשמי לתפקיד מנהל רשות התעופה האזרחית בישראל. אני מצטרף לארגון מקצועי ואיכותי, המורכב מאנשי ומנשות מקצוע בתחום התעופה האזרחית. רת"א תחת ניהולו של קודמי בתפקיד, יואל פלדשו, פעלה במקצועיות ובכישרון ואני מודה לו על הדרך האיכותית והמקצועית, בה הוביל וניהל את רת"א, במשך 8 שנים בתקופה מורכבת רצופת משברים ביטחוניים ובריאותיים. יואל היה לי חבר ודמות נערצת בתקופה בה 'יהום הסער'".

עוד כותב זכאי, "אני מגיע לתפקיד הנוכחי עם מטען עשיר של ידע וניסיון, אותם צברתי במגוון רחב של עיסוקים ותפקידים בזמני שיגרה בתחום ניהול תעופה אזרחית על רבדיה השונים. רת"א בעייני, היא הרשות הממלכתית של מדינת ישראל בתחום התעופה האזרחית".

שמואל זכאי. צילום: סיון פרגשמואל זכאי. צילום: סיון פרג
עוד מוסיף זכאי וכותב, "המצפן המקצועי שנועד להבטיח כי כלל הגופים המנוחים על ידה וכלל בעלי העניין, יפעילו תעופה אזרחית בטוחה, יעילה, כלכלית, תפעולית ושירותית, בהתאם לחוק לתקנות, האמנות וההסכמים הבין-לאומים שמדינת ישראל חתומה עליהם, תוך מתן היתרים לביצוע ההתאמות הנדרשות בהתאם למצב בישראל. יחד נפעל כולנו לקיומה וקידומה של תעופה אזרחית בטוחה, איכותית, יעילה ומתקדמת במדינת ישראל".

זאת ועוד מוסיף זכאי, "ניתן לומר כי לא מעט אתגרים לפנינו. במציאות סבוכה זאת, בכוונתי לפעול בשיתוף פעולה הדוק עם בעלי העניין הגופים והחברות המונחים על ידי רת"א. אני מאמין גדול באיכותם של עובדי הטייס ומנהלי התעופה בישראל".

זכאי מבטיח לסיום, "בתחום התעופה הקלה, הכללית והספורטיבית, רת"א תעשה הכל כדי לאפשר את קיומו של ענף חשוב זה בתעופה האזרחית להסיר מחסמים, להקל, לקדם תשתיות של מנחתים שדות מרחבי טיסה וכל מה שיאפשר פעילות תעופתית ללא הפרעות מיותרות. כל זאת מתוך דאגה לפרנסתם וחופש עיסוקם של העוסקים בתחום ולעתיד הכשרתם של דור עובדי הטייס העתידי של מדינת ישראל. רת"א תמשיך ותתמוך בתעשייה הישראלית ברישוי ייצור של כלי טייס בישראל, ביצוע הסבות לכלי טייס וייצור חלקים כל זאת מוך הבנה עמוקה של חשיבות הנושא למשק הישראלי". 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רת"אשמואל זכאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: