אא

המלחמה בסייבר: אשת טורס הוסמכה כבעלת תקן אבטחת מידע

חברת התיירות הוסמכה כבעלת תקן 27001 ISO לאבטחת מידע. בעל החברה: "האקרים זיהו את הבטן הרכה של התעשייה ותוקפים. עם קבלת התקן, אנחנו מספקים לרוכשים באתר קנייה מאובטחת ברמה גבוהה"

אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס. צילום: סלי פרג' אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס. צילום: סלי פרג'

חברת התיירות אשת טורס מודיעה הבוקר (ג') על קבלה רשמית של תקן 27001 ISO לאבטחת סייבר.

מהחברה נמסר כי מדובר בתקן הנחשב למחמיר ביותר עבור חברות תיירות שקשה מאוד לקבלו ושכיום אשת טורס היא מחברות התיירות הבודדות בישראל המחזיקות בתקן.

עוד נמסר כי קבלת התקן "משדרגת מאוד את יכולות הסייבר של אשת טורס, כך שרכישת חופשות או טיולים מאורגנים באתר הופכת למאובטחת מאוד באמצעות המחשב או דרך המובייל. קבלת התקן תאפשר גם את חיזוק מעמדה של אשת טורס בהתמודדות על מכרזי תיירות לגופים ביטחוניים, הדורשים רמת אבטחה גבוהה".

את התהליך הוביל אמיר בר נועם, מנהל הטכנולוגיות הראשי (CTO) של אשת טורס, יחד עם אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס, שאמר: "תחום הסייבר הוא אחד התחומים בו השקענו את מירב המאמצים בפיתוח הטכנולוגי של אשת טורס בשנתיים האחרונות, וקבלת התקן מגיעה אחרי עבודה מאומצת וממושכת לשדרוג יכולות הגנת הסייבר. האקרים זיהו בחברות שירותים ותיירות במיוחד את הבטן הרכה של התעשייה ומרכזים בו מאמץ רב לתקיפות. כעת עם קבלת התקן, אנחנו מספקים לרוכשים באתר חווית קנייה מאובטחת ברמות הגבוהות ביותר. אצלנו הפרטים האישיים של הלקוח מעל הכל ואנו עושים כל שביכולתנו להגן על פרטיות הלקוחות".

על פי דו"ח האיומים של צ'ק פוינט שפורסם בשנה שעברה, ארגונים וחברות במגזר התיירות והפנאי חוו עליה של 60% בהתקפות הסייבר לעומת התקופה המקבילה בשנה שקדמה לה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אשת טורס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: