אא

טסים לחופשה עם הילדים – מה לא לשכוח לארוז

טיסה לחופשה היא הזדמנות לחוות וליהנות. יחד עם זאת, בכדי לאפשר לכם את התנאים הטובים ביותר להנאה מהחופשה, קיימת חשיבות גבוהה להקפיד על אריזה נכונה // תוכן פרסומי

צילום: pexels.com צילום: pexels.com

יש לא מעט דברים שאתם יכולים לשכוח במהלך האריזה, לכן, ההמלצה היא כמובן להכין רשימות ולשים דגש על כל הפרמטרים אשר יבטיחו שלא תשכחו שום דבר חשוב.

זה אומנם נכון שאת רוב הדברים ניתן לקנות במדינה בה תבקרו אבל אם ניתן לחסוך מעצמכם את ה"כאב הראש" אשר טמון בכך, ההמלצה היא כמובן להקפיד ולא לשכוח את הדברים הבאים:  

משחקים וצעצועים לילדים 

אם מדובר בטיסה משפחתית עם ילדים קטנים, קיימת חשיבות גבוהה שתדאגו שתהיה להם פעילות ויהיו להם עיסוקים לשעות הפנאי. אל תשכחו לארוז להם את הבובות איתן הם רגילים לישון, משחקים שהם אוהבים, חוברות צביעה וכל מה שאתם חושבים שיכול להעסיק ואתם הן בטיסה, הן בנסיעות ממקום למקום והן במלון. 

אם הילדים כבר בגיל שהם יכולים להביע דעה בנושא, תוכלו להתייעץ עמם ולאפשר להם להחליט מה הם רוצים לארוז – כמובן, שכדאי לתת להם מספר אפשרויות, בכדי לא להגיע למצב של תכולה כבדה או גדולה מדי. 

מוצרי איפור וקוסמטיקה

אז כמובן, שכל אישה אשר נוהגת לטפח את עצמה תדאג לקחת איתה מוצרי איפור ומוצרי קוסמטיקה. יחד עם זאת, כדאי להכין רשימה מסודרת של כל אותם מוצרים (אשר יכולים להיות רבים). ניתן לדוגמא, להעלות על הכתב: מייק אפ, קרם לחות, איילר, שפתון (או מספר שפתונים), בושם וכו'.. בשלב האריזה יש לעבור על הרשימה ובסיום יש לוודא שהכנסתם לתיקי האיפור והרחצה את כל מה שרשמתם. 

יש לארוז את כל אותם המוצרים בתיקי איפור או רחצה ייעודיים – יש לוודא שמדובר בתיק איכותי, אשר בכוחו לשמור על אותם המוצרים בשלמותם.

עזרה ראשונה/ תרופות 

אם יש תרופות קבועות שאתם לוקחים, חשוב לזכור לקחת אותם – לארוז מראש ולנסות להגן עליהם באופן מקסימאלי, על מנת שלא ייפגעו במהלך הטיסה. 

מעבר לכך, אם אתם לא הולכים להשתכן במלון ברמת אירוח גבוהה (וכחלק מכך, תוכלו להיות שקטים שהמלון גם מציע את כל מה שצריך לעזרה ראשונה), קיימת חשיבות גבוהה שתדאגו לקחת אתכם תיק עזרה ראשונה. יש לקחת בתיק העזרה הראשונה, כדורים לכאב ראש, כדורים נגד צינון, פולידין, פלסטרים וכל מה שאתם חושבים שיוכל לשמש אתכם במקרה וחלילה תיפגעו או תפצעו. 

מוצרים נלווים לטלפון החכם

מעבר לעובדה שלא כדאי לכם לשכוח את הטלפון החכם, ההמלצה היא גם לדאוג לאביזרים הנלווים אשר יאפשרו לכם ליהנות מהטלפון. 

בין היתר, כדאי לדאוג לקחת מטען לטלפון (ובמידת הצורך גם מטען נייד), אוזניות וגם כיסוי איכותי, אשר יאפשר לכם להגן על המכשיר בצורה המקסימאלית. 

כדאי גם שתתכננו איך לקחת את הטלפון החכם ממקום למקום – בין אם בתיק ייעודי, פאוץ' וכיוצא בזה.. 

אביזרים אשר יכולים לעשות לכם טיסה נעימה יותר

אם אתם טסים ליעדים רחוקים או טסים עם ילדים קטנים, חשוב שתשימו דגש גם על אותם אביזרים אשר יכולים לאפשר לכם ליהנות מטיסה נעימה יותר. 

בין האביזרים שכדאי לקחת: כיסויי עיניים, כרית נוחה שמתאימה לטיסה, משחקים/ צעצועים שונים לילדים, אוזניות אשר יאפשרו לכם לשמוע מוזיקה או לראות סרט, חטיפים ושתייה קלה (למרות שקיימת תמיד אפשרות לרכוש במטוס), אם אתם סובלים מבחילות או מפחד טיסות חשוב שתארזו גם תרופות ואלמנטים שונים אשר יכולים לסייע לכם להתגבר על אותם הקשיים. 

תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: