אא

באחד מיעדי הצלילה המבוקשים בעולם: המלון החדש של Four Seasons בערב הסעודית

רשת מלונות היוקרה הכריזה על תוכנית לבניית מלון יוקרתי באי NEOM שעל חופי הים האדום בערב הסעודית. כל הפרטים על המלון הצפוי של הרשת

הדמייה של האי. צילום: יח״צ, Four Seasons הדמייה של האי. צילום: יח״צ, Four Seasons

Four Seasons, חברת האירוח היוקרתית, ו-Hotel Development, חטיבת NEOM שאחראית על בניית בתי המלון והריזורטים ביעד בערב הסעודית, הכריזו על תוכניות לאתר נופש יוקרתי חדש כחלק מפרויקט המאסטר NEOM, הממוקם באי סינדל שבערב הסעודית.

"סינדלה עוקבת אחר החזון והמטרה של NEOM לצמצם את ההשפעה של פיתוח עירוני בלתי מפוקח, תוך הגנה וחידוש הברירה הטבעית העשירה של האזור. מבחינת אירוח, המטרה שלנו היא לעצב חזית חדשה לתעשייה, ו-Four Seasons היא השותף המושלם לעבוד לצד זה", אומר כריס ניומן, מנהל בכיר, פיתוח מלונות ב-NEOM. "בעוד ש- NEOM תציע משהו לכל סוג של מטייל, אתר הנופש בסינדלה יהיה מושלם עבור אלה המחפשים לנוח, להירגע ולחקור את הסביבה היפה של הים האדום, תוך שהם נהנים מהשירות המושלם עליו מושתת המוניטין הבינלאומי של ה- Four Seasons״

עם מרינה יוקרתית, מסלול גולף ומגוון עצום של מסעדות

סינדלה, המשתרעת על פני שטח של כ-840,000 מ"ר, היא אחת מקבוצות האיים בים האדום שיפותחו ב-NEOM, כל אחת על פי החזון והעיצוב הייחודיים לו. בנוסף לאתר הנופש הקרוב של Four Seasons, סינדלה יהיה ביתם של מרינה יוקרתית ומועדון יאכטות, מסלול גולף בן 9 גומות, ומגוון עצום של מסעדות. האי יארח אירועי תרבות, מופעי ספורט ואירועי חברה זוהרים לאורך כל השנה.
הדמייה של האי. צילום: Four Seasons, יח״צהדמייה של האי. צילום: Four Seasons, יח״צ

"הריזורט העומד להיפתח של Four Seasons ב-NEOM יהיה פרויקט יחיד במינו, המשלב את פלאי הטבע של הים האדום עם הטכנולוגיות העתידיות שעליהן נבנה היעד החדש והמרגש הזה", אומר בארט קרנהאן, נשיא , פיתוח עסקי גלובלי וניהול תיקים, Four Seasons Hotels and Resorts. "אנו גאים להיות חלק מהחזון השאפתני שיש לשותפים שלנו ב-NEOM לשינוי עתיד האירוח באזור ומצפים לקבל את פני האורחים לגלות חלק חדש של הממלכה״.

225 חדרי אירוח וסוויטות המשקיפות על חופי הים האדום

אתר הנופש יכלול 225 חדרי אירוח וסוויטות עם מרפסות המשקיפות על חופי הים האדום, כמו גם 52 וילות, בעלות עד ארבעה חדרי שינה ובריכות פרטיות, לצד וילה נשיאותיות ומלכותית המציעות בריכות שחייה גדולות, חדרי כושר וגישה לרציפי יאכטות פרטיים. ארכיטקטורת אתר הנופש מנוהלת על ידי LUCA DINI Design & Architecture, עם חללי פנים לחדרי אירוח ואזורים ציבוריים על ידי RBTA ו- LW Design בהתאמה.

במהלך הביקור באתר הנופש, האורחים יכולים לבחור מתוך ארבע חוויות קולינריות ייחודיות, כמו גם מספר טרקלינים, בנוסף לאפשרויות נוספות בסינדלה. Four Seasons יציעו גם חווית ספא נרחבת עם חדרי טיפולים משתנים, טרקליני מנוחה, חמאם ובריכת חיוניות. לאלו המחפשים פעילויות, לאורחים תהיה גישה למרכז כושר, בריכות מקורות וחיצוניות מרובות, ומגוון פעילויות מים כגון סקי מים, קייט סרפינג, גלישת רוח ועוד. מרכז צלילה במקום יאפשר לאורחים לחקור את אחד מיעדי הצלילה המבוקשים בעולם ולגלות את החיים הימיים השופעים והמערכות האקולוגיות הקיימות בתוך הים האדום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: four seasons

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: