אא

קואנטס: המנכ"ל אלן ג'ויס פורש, ונסה הדסון מונתה למנכ"לית החדשה

לאחר 15 שנים, מנכ"ל קואנטס, אלן ג'ויס, עוזב את חברת התעופה בחודש נובמבר, ותחליף אותו ונסה הדסון, מנהלת הכספים הראשית של החברה, שמילאה מגוון תפקידי ניהול במשך 28 שנים בחברה

צילום: 123rf צילום: 123rf

קבוצת קואנטס הודיעה היום כי המנכ"ל מזה 15 שנים, אלן ג'ויס, פורש מתפקידו בנובמבר השנה. מחליפתו תהיה ונסה הדסון, כיום מנהלת הכספים הראשית של חברת התעופה, שניהלה מגוון תפקידים 28 שנה בחברת התעופה הלאומית של אוסטרליה.

יו"ר קבוצת קואנטס, ריצ'רד גוידר, ציין כי המינוי של ונסה הדסון הגיע לאחר תהליך בחירה קפדני ויאפשר מעבר חלק בתפקיד מנכ"ל הקבוצה.

היו"ר גודר אמר: "הושקעה מחשבה רבה ברצף הזה ולדירקטוריון היו מספר מועמדים איכותיים. לוונסה יש הבנה עמוקה בעסק הזה אחרי כמעט שלושה עשורים במגוון תפקידים, במסחר, בלקוחות ובפיננסים. יש לה כמות עצומה של ניסיון בחברת תעופה והיא מנהיגה יוצאת דופן".

כצפוי, היו"ר היה שופע בשבחיו של ג'ויס ואמר כי "חלק גדול מהקרדיט לעתיד הזוהר של קואנטס מגיע לאלן". גוידר הדגיש שלחברת התעופה יש אסטרטגיה ברורה, מאזן חזק ורווחיות שיא.

אלן ג'ויס אמר: "לבקשת הדירקטוריון הארכתי את המשך כהונתי כמנכ"ל כדי לבחון את תוכנית ההתאוששות מהקורונה, ועכשיו כשאנחנו אחרי המשבר הזה, זה זמן הגיוני בשבילי לפרוש. יש עדיין מה שאני רוצה לעשות בששת החודשים הקרובים ובראש הרשימה מסירה חלקה של התפקיד לוונסה, שאני בטוח שתצטיין בתפקיד".

ונסה הדסון, שהצטרפה לחברת התעופה ב-1994 כמפקחת ביקורת פנימית, תצטרף למועצת המנהלים של קואנטס ולתפקיד המנכ"לית בחודש נובמבר.

הקריירה שלה בחברה כללה תפקידי ניהול בכירים: בפיננסים, קייטרינג, שירותי טיסה, מכירות והפצה ותכנון מסחרי, בתוספת תפקיד כסגנית נשיא בכיר ביבשת אמריקה וניו זילנד. הדסון תמשיך בינתיים בתפקידה הנוכחי כמנהלת הכספים הראשית של הקבוצה, תפקיד שלקחה על עצמה בשנת 2019.

ונסה הדסון גם הובילה את תהליך חידוש הצי בשנה שעברה, וכעת תהיה לה הזדמנות לראות את מימוש החלטתה כמנכ"לית. הניסיון העשיר שלה ברוב ההיבטים של חברת התעופה, כולל חמש השנים האחרונות בוועדת הניהול של הקבוצה, יבטיח לה כניסה מוצלחת לתפקיד.

הדסון הגיבה היום למינוי: "זה כבוד רב להתבקש להוביל את החברה. זו חברה יוצאת דופן, מלאה באנשים מוכשרים להפליא והיא ממוקמת היטב לעתיד. המוקד יהיה לספק את אלה שאנחנו סומכים עליהם ושסומכים עלינו: הלקוחות, העובדים שלנו, בעלי המניות שלנו והקהילות שאנו משרתים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: