אא

איתיחאד איירווייס חשפה את עיצוב הפנים החדשני של מטוסי הדרימליינר

ביריד התיירות הערבי בדובאי ATM החברה הציגה את המושבים החדשים והשיפורים הנוספים בתאי הנוסעים של מטוסי הבואינג 787, שיופיעו לראשונה ברבעון השלישי של השנה

המושב החדש במחלקת העסקים. צילום: פספורטניוז המושב החדש במחלקת העסקים. צילום: פספורטניוז

איתיחאד איירווייס הציגה סדרה של מוצרים חדשים ביריד התיירות הערבי בדובאי ATM. החברה חשפה מושבים חדשים למטוסי הבואינג 787 שלה, שאמורים להופיע לראשונה ברבעון השלישי. גולת הכותרת של החידושים היא מחלקת העסקים, שתזכה במושבים חדישים ומשוכללים של חברת קולינס, וכן הגבהת סוויטת העסקים, שהופיעה לראשונה במטוסי Airbus A350.

גם מערכת הבידור תשודרג והסוויטות במחלקת העסקים של מטוסי הדרימליינר יצוידו במסכי בידור חדשים הכוללים קישוריות בלוטות', כשטלפונים וטאבלטים יוכלו להשתמש בהם כשלטים.

"פנים תא הנוסעים בדרימליינר החדש מציג שיפורים נוספים לתאים עטורי הפרסים שלנו. מחלקת העסקים החדשה שלנו לוקחת את חווית האורחים לגבהים חדשים עם הפיתוחים החדישים שהושקו באיירבוס Airbus A350-1000 בשנה שעברה", ציין אנטונואלדו נבס, מנכ"ל איתיחאד איירווייס.

חבילות WiFi שונות כבר זמינות בטיסות, כולל חבילות צ'אט בחינם, המאפשרות לנוסעים להישאר מחוברים לאפליקציות ההודעות הפופולריות ביותר, כמו WhatsApp , Messenger ועוד, וניתן לרכוש חבילות נוספות.

מושבים חדשים נבחרו גם למחלקת התיירים, קלים יותר במשקל מהמושבים הנוכחיים, וכמו כן יותקנו בגב המושבים מסכי מגע חדשים.

המנכ"ל נבס הוסיף: "אנחנו נשארים מחויבים לחלוטין לספק חוויות מובילות לאורחים שלנו. השנה הזו עוסקת בצמיחה של איתיחאד, כמו גם שיפור חוויית האורחים שלנו והוספת מטוסים לצי שלנו. כמו כן הכרזנו על קווים חדשים, כולל כלכותה, ליסבון, מלאגה ומיקונוס בקיץ הזה, וקופנהגן ודיסלדורף ברבעון הרביעי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: A350787 דרימליינראיתיחאד איירוויסATM

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: