אא

flydubai נוסקת עם רבעון שיא: 3.37 מיליון נוסעים-זינוק של 50% בהשוואה לאשתקד

החברה המפעילה 4 טיסות יומיות בקו ת״א-דובאי, הטיסה יותר מ-3.37 מיליון נוסעים ברבעון הראשון של 2023. מגדילה את מספר קוויה ל-120 יעדים ב-52 מדינות. Ghaith Al Ghaith, מנכ"ל flydubai: ״מצפים לקיץ העמוס ביותר שלנו מאז ומעולם״

פליי דובאי. צילום: Shutterstock פליי דובאי. צילום: Shutterstock

חברת flydubai רושמת רבעון ראשון יוצא דופן נוסף עם יותר מ-3.37 מיליון נוסעים ברבעון הראשון של השנה- עלייה של 50% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2022. החברה מתכננת להגביר את הפעילות לתקופת הנסיעות העמוסה בקיץ בין 1 ביולי ו-30 בספטמבר, כולל הגדלת הקיבולת שלה ב-20% ברחבי הרשת.

מאז תחילת השנה, flydubai המפעילה 4 טיסות יומיות לישראל, הרחיבה עוד את פעילותה, עם קווים חדשים לסנט פטרסבורג (רוסיה), פטאיה וקראבי (תאילנד), אל קאיסומה, אל אולה, גיזאן, נג'רן ונאום (ערב הסעודית), שימקנט (קזחסטן), אשגבאט, טורקמניסטן ומוגדישו (סומליה) ומילאנו-ברגמו (איטליה).

Ghaith Al Ghaith, מנכ"ל ב-flydubai, אמר: "אנחנו משיקים קווים חדשים ומוסיפים קיבולת בקווים קיימים. ראינו ביצועים חזקים וגדלים מתחילת השנה, המשקפים את מעמדה של דובאי כמרכז עולמי למסחר ונסיעות מול אתגרים כלכליים. תפקידה של flydubai בתמיכה בכלכלה הצומחת ובחיזוק קישורי התעופה לאיחוד האמירויות ולדובאי ממשיך לגדול ככל שאנו מקבלים יותר מטוסים, יוצרים הזדמנויות עבודה נוספות ותורמים למעמדה של דובאי אינטרנשיונל (DXB) כשדה התעופה העמוס ביותר בעולם עבור נוסעים בינלאומיים״.
מנכ״ל flydubbai המשיך ואמר: "אנו מצפים לקיץ העמוס ביותר שלנו מאז ומעולם עם תוספת קיבולת וקווים חדשים שיצטרפו לרשת החל מחודש יוני הקרוב. אנו מצפים גם לתנועה נכנסת טובה לדובאי מכיוון שדובאי כבר התרחקה מזמן מההיצע העונתי שלה והינה יעד אטרקטיבי לאורך כל השנה".

מרכז עולמי למסחר ונסיעותץ דובאי. צילום: Shutterstockמרכז עולמי למסחר ונסיעותץ דובאי. צילום: Shutterstock

ביצועים מרשימים וצי מטוסים ממשיך לגדול

flydubai הפעילה יותר מ-25,800 טיסות בין ה-1 בינואר ל-31 במרץ 2023 והטיסה 3.37 מיליון נוסעים, עלייה של 50% במספר הנוסעים בהשוואה ל-2022.

flydubai תגדיל את הקיבולת שלה ב-20% בין ה-1 ביולי ל-30 בספטמבר 2023, בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2022.

flydubai הגדילה את צי מטוסי הבואינג 737 שלה ל-76 מטוסים המשרתים את הרשת המתרחבת עם שני מטוסים נוספים שייכנסו לשירות מאוחר יותר בחודש מאי. החברה עוברת כעת מסע גיוס כדי להוסיף עוד אנשי מקצוע לכוח העבודה שלה וזה כולל טייסים, צוות קבינה ותפקידים שונים ברחבי העסק.

רשת קווים צומחת

flydubai המיוצגת בישראל על ידי חברת אופן סקיי, תציג בלוח טיסות הקיץ כבר רשת קווים מרשימה של 120 יעדים ב-52 מדינות, ליותר מ-75 מהנתיבים הללו לא היו בעבר קווים ישירים לדובאי או שלא שרתו על ידי חברת תעופה לאומתי של איחוד האמירויות הערביות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Flydubiפליי דובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: