אא

סגני היו"ר באל על יהיו זכאים לכרטיסי טיסה להם ולמשפחה בסך כ-100 אלף דולר בשנה

בחברת התעופה הוחלט גם לעלות את שכרם של סגני היו"ר, קנת רוזנברג ודרל הגלר וכן את שכרו של היו"ר, עמיקם בן צבי

קנת רוזנברג. צילום: ספיר פרץ קנת רוזנברג. צילום: ספיר פרץ

בחברת אל על החליטו לעדכן את תנאי העסקתם של יו"ר הדירקטוריון, עמיקם בן צבי וסגניו, קנת רוזנברג ודרל הגלר.

בשנת 2022 שכרם של סגני יו"ר הדירקטוריון עמדה על סך של כ-131 אלף שקל בשנה. בחברה מציינים כי, "על רקע העובדה כי מושקעים משאבים רבים על ידי סגני יו"ר הדירקטוריון לייצב החברה, נוכח האתגרים הרבים הניצבים בפניה, מוצע לעדכן את תנאי העסקתם".

התגמול החודשי שישולם לשני סגני יו"ר הדירקטוריון ביחד, או לחברה בשליטתם, יעמוד על סך של 50 אלף שקל בתוספת מע"מ, ככל שיחול. על פי החלטת סגני יו"ר הדירקטוריון, הם יהיו זכאים להמיר את הגמול החודשי, כולו או חלקו לכרטיסי טיסה של החברה.

בנוסף לגמול החודשי האמור, יהיה זכאי כל אחד מסגני יו"ר הדירקטוריון בכל שנה, לכרטיסי טיסה לו ולבני משפחתו (בת זוג, ילדיו ובנות ובני הזוג של הילדים) בסך של 100 אלף דולר, לכל אחד מסגני יו"ר הדירקטוריון ולבני משפחתו. מובהר, כי אין באמור מכדי לגרוע מכך כי החברה תישא בהוצאות הנסיעה הסבירות של סגני יו"ר הדירקטוריון במסגרת תפקידם.

זאת ועוד, כל אחד מסגני יו"ר הדירקטוריון יהיה זכאי לקבלת מעמד של לוח TOP במשך תקופת כהונתו כסגן יו"ר הדירקטוריון. תנאי העסקתו של בן צבי יעלו להיקף של 90% משרה על רקע גידול בהיקף משרתו. משכרתו החודשית תעמוד על 102 אלף שקל ברוטו לחודש. כולל כל התנאים הנלווים, העלות החודשית לחברה עומדת על סך של 142,800 שקל לחודש. המענק המקסימלי שיוכל להגיע הינו בסך של 2.430 מיליון שקל לשנה, ותשלום מבוסס מניות בסך של 724 אלף שקל. סה"כ עלות שנתית מוערכת בסך של 4.867 מיליון שקל. עלות שכרו של בן צבי עמדה על סך של כ-1.881 מיליון שקל בשנת 2022.

ועדת הביקורת ותגמול מציינת, "תנאי הכהונה וההעסקה המעודכנים הולמים וראויים ביחס לדרישת התפקיד, מורכבות החברה וכובד האחריות המוטל על המכהן כיו"ר דירקטוריון החברה".

ככל שבן צבי ישלים 3 שנות כהונה בתפקיד יו"ר הדירקטוריון, הוא יהא זכאי לקבל כרטיסי טיסה בטיסות החברה לאחר סיום כהונתו ולמשך 5 שנים ממועד סיום כהונתו. כרטיס טיסה חינם, אחת לשנה, עבורו ועבור בת זוגו, וכן זכות להובלת מטען אישי. עד שלושה כרטיסי טיסה לשנה, בהנחה מרבית 90%, עבורו ועבור בת זוגו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: