אא

לידיעת הנופשים הנהנתנים: הצצה למלונות אקסקלוסיביים בכרתים וקפריסין

מבריכות מדהימות המתמזגות עם הכחול העמוק של הים, דרך קולינריה משובחת ועד אטרקציות. ארקיע מציעה חבילות נופש במלונות אקסקלוסיביים ביעדי הנופש האהובים - כרתים וקפריסין / בשיתוף ארקיע

צילום: יחצ צילום: יחצ

ארקיע מציגה חבילות נופש לחופשה בלתי נשכחת במלונות מובחרים ביעדים האהובים וכל שצריך זה רק לבחור איך להתרגש. לפניכם הכרות קצרה ומפתה עם המלונות החלומיים שמככבים בחבילות האטרקטיביות לעונה החמה –שתדעו איזו חופשה להזמין ממגוון חבילות הנופש החלומיות של ארקיע!

הקסם של האי כרתים מתעורר לחיים באלונדה

באלונדה, כרתים, נדמה שהזמן עוצר מלכת ואפשר להתמסר להנאה עד כלות. אתר הנופש האקסקלוסיביDomes Aulus Elounda Adults only  הוא המפלט המושלם עבורכם לזמן רגוע ללא ילדים. אתר הנופש בנוי בצורת אמפיתיאטרון, נישא על גבעה ומשקיף לתפאורה עוצרת נשימה של מפרץ מיראבלו בחלקה המזרחי של כרתים, כ-1.5 ק"מ בלבד ממרכז אלונדה.

הים הכחול, החופים המוזהבים, עצי הזית הריחניים, הטירה הוונציאנית על האי ספינלונגה יוצרים את המעטפת הפנטסטית לפסק זמן איכותי. המלון, המדורג ב-5 כוכבים פועל בקונספט של "הכל כלול" ומפנק באירוח ברמה עילית, תפור על מי שמחפש עינוגים קולינאריים, אווירה רגועה וסטייל יוקרתי. המוטו שעומד מאחורי חוויית הגורמה הוא "תרגישו חופשי לנסות הכל" שמציעה קוקטיילים מסקרנים, מעדנים מקומיים ומאכלים בשלל סגנונות.

המלון כולל גם חוף פרטי עם בר ואפשרויות לספורט ימי, ספא וחדר כושר, בריכות שחייה המשקיפות אל עבר הכחול האינסופי. החדרים והסוויטות, שמכונים כאן "קנים" (מהמילה קן) משלבים בין התחדשות לטבע ומצטיינים בחלונות גדולים ודלתות זכוכית המובילים למרפסת מרוהטות עם נופים כובשים ביופיים וזכו לאחרונה בריענון על ידי המעצבת הנחשבת אוליביה סיסקו. התוצאה היא: פלטה חמה ומרגיעה של סכמת גוונים של אפור ובז' עם פריטי טקסטיל בגוון כחול הים, ריהוט עץ אותנטי בהשראת האי ויצירות אמנות מקומיות – שיק ים תיכוני אינטימי. אין ספק שהחיים יפים בסביבה כה מעוררת חושים.

צילום: יחצצילום: יחצ

הפנינה של אגיוס ניקולאוס בכרתים לחופשה שכולה פינוקים

לא רחוק משם, מעל המפרץ היפהפה, באגיוס ניקולאוס הנחשקת בכרתים, מחכה לכם המלון המבוקש Wyndham Grand Mirabello Bay . מוקף בגבעות ירוקות וצופה לים המרהיב, מציע בונגלוס וסוויטות, חלקם עם בריכות פרטיות. המקום כולל הרפתקה קולינארית מגוונת וספא באווירה רגועה ואינספור אטרקציות כמו מרכז ספורט וכושר כולל מרפסת יוגה, קולנוע באוויר הפתוח ואפילו מועדון חוף ומרינה פרטית למי שחוקר את הים בשייט.

בתפריט הפינוקים: מגוון ברים ומסעדות, כולל טרטוריה איטלקית, גריל ובר ליד החוף, בר בריכה וטרקלין נרגילה, מזנונים מרשימים במסעדה ראשית עם תחנות של בישול חי בו מרכיבים מנות לעיני הסועדים. תוכלו להתארח בבניין הראשי השוכן על החוף או בחדרים בשיק יותר כפרי, כולם מעוצבים תוך כבוד לסביבה הטבעית מאובזרים במתקנים חדישים ברמה גבוהה. אל תוותרו על השלווה בהיכל הבריאות והספא של המלון הכולל חדרי טיפולים, טרקלין תה, חמאם, ג'קוזי, סאונה, סלון שיער ויופי.

אם תרצו לשלב פעילות ספורטיבית בחופשה, תגלו כאן מגרשי טניס, מגרש כדורעף חופים, מיני כדורגל וכדוריד, בריכות חיצוניות ובריכה אחת מקורה, גן שעשועים ומועדון ילדים. המלון מציע תוכנית בידור ענפה ואפשרויות לספורט ימי מלהיב. מקום שתרצו לחזור אליו שוב ושוב.

לא מפספסים את גולת הכותרת של פאפוס

פאפוס היא יעד אטרקטיבי בדרום מערב קפריסין ואם חיפשתם חוויית אירוח נהדרת, אתם מוזמנים לגלות את מלון Cap St George  בפאפוס. ריזורט המציג אירוח יוקרתי ברמה עולמית עם נוף פנוראמי מוקף בגנים שופעים עצי זית בני מאות שנים וארכיטקטורה ייחודית.

האורחים נהנים מחוף ים, שלוש בריכות חיצוניות, בריכה מקורה ומחוממת, מגרש משחקים, ספא, מרכז כושר, מסעדות וברים, מועדון לילה, בוטיק יוקרתי. יחידות האירוח שטופות באור טבעי הודות לחלונות מהרצפה ועד התקרה ומשלבות אלגנטיות מאופקת ומצוידות היטב בכל מה שצריך לאתנחתא מופלאה.

המלון ידידותי גם למשפחות עם קולנוע חיצוני ומועדון ילדים ומי שמחפש חופשת ספא ימצא כאן את מבוקשו הודות לספא המהודר המציע מגוון טיפולים. אגב, חוף Kafizis המעוטר בדגל כחול נמצא במרחק הליכה קצר מהמלון להשלמת החוויה המענגת בים וביבשה.

הפתעה למשפחות בפורטארס קפריסין

עיירת הנופש פרוטארס מככבת ברשימת יעדי האביב והקיץ האהובים ומספקת את התנאים האופטימאליים לחופשה על שפת הים. מלון Atlantica Aqua Blue שוכן מספר קילומטרים מהפארק הלאומי קייפ גרקו, מציע נופים עוצרי נשימה של הים התיכון ומושך נופשים רבים בעיקר בהרכב משפחתי.

קולקציית חדרים מרווחים ונעימים המצוידים היטב ושלל מתקני נופש ברמה גבוהה, ביניהם: בריכה חיצונית עם שעשועי מים, מרכז כושר, ספא ומועדון בריאות, מועדון ילדים, מיני מרקט, טניס שולחן, השכרת אופניים. החוויה הגסטרונומית כוללת מספר מסעדות וברים בסגנונות מקומיים ובינלאומיים וכל זה במרחק קצר מהחופים המפורסמים של פורטארס היפה. תתחילו לארוז.

צילום: יחצצילום: יחצ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קפריסיןארקיעכרתים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: