אא

מה עשו בכירי הרשת האולטרה יוקרתית Aman בישראל?

בכירי הרשת Aman הגיעו לישראל כדי להיפגש עם סוכני נסיעות ישראלים וספקים מקומיים. במהלך האירוע שקיימו עם סוכני נסיעות, נתנו הבכירים סקירה על מלונות השונים של הרשת וחשפו אילו מלונות פופולריים בקרב הישראלים

במרכז שטיינברג עם Laurent Vannier, ו-Laetitia Pardo. צילום: פספורטניוז במרכז שטיינברג עם Laurent Vannier, ו-Laetitia Pardo. צילום: פספורטניוז

בכירי הרשת האולטרה-יוקרתית Aman הגיעו לישראל כדי להיפגש עם סוכני נסיעות ישראלים. אל האירוע שאורגן על ידי יניב שטיינברג המתמחה בתיירות היוקרה, הגיעו מנהל המכירות של אירופה, מזרח תיכון ואפריקה Laurent Vannier, ו-Laetitia Pardo, מנהלת המכירות של Amanzoe, הריזורט האולטרה-יוקרתי ביוון.

במהלך האירוע שהתקיים במלון נורמן, בכירי הרשת שיתפו כי המלונות הפופולריים בקרב הישראלים הם ה-Amanzoe ביוון, Amanpuri שבתאילנד, ו-Amanjena שבמרוקו, וכעת גם הצטרף לרשימה ה-Aman New York, אחד מהמלונות היקרים ביותר בניו יורק, כשמחיר חדר ללילה מתחיל ב-3,000 דולר. עוד במהלך האירוע קיבלו סוכני הנסיעות סקירה על Amanzoe, הריזורט שביוון ונמצא במרחק נסיעה של בין 3 ל-3 וחצי שעות נסיעה מאתונה. 

רשת המלונות Aman הוקמה בשוויץ, וכיום מונה מעל ל-34 מלונות ברחבי העולם. מדובר ברשת אולטרה-יוקרתית הנחשבת לרשת האקסקלוסיבית ביותר. הרשת הוקמה בשנת 1988, עם הווילה הראשונה שהפכה לימים ל-Amanpuri. מדובר היה באתר נופש קטן. מאז החברה הקימה מלונות בקורשבל, בוטאן ועוד. הרשת דוגלת במלונות יחסים קטנים, המונים עשרות חדרי אירוח.  

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: