אא

קיץ שווייצרי לכל המשפחה

עם שפע פארקים מושלגים מטופחים, מוזיאונים מרתקים, פארקי חבלים מלאי אקשן ומסלולי מזחלות, אגמים ונהרות בתוליים ועוד - שווייץ היא מקום לחופשה בלתי נשכחת לכל המשפחה. מה לראות ולעשות? | בשיתוף לשכת התיירות של שווייץ

צילום: לשכת התיירות השווייצרית צילום: לשכת התיירות השווייצרית

בשווייץ תמצאו את המלונות הטובים ביותר למשפחות

את החופשה חשוב להתחיל ולסיים במקום שנוח לשים בו את הראש, ובשווייץ לא תצטרכו להתפשר על איכות השינה שלכם. החל מאתרי קמפינג ואכסניות נוער ועד בקתות ומלונות 5 כוכבים - תמצאו בשווייץ מקומות לינה רבים מותאמים לטיול משפחות. בין השאר, מומלץ ללון בכפר השווייצרי Davos Wiesen, ולהעביר את אחד מימי החופשה ברכבת, במסלול טיול עוצר נשימה דרך ההרים. תוכלו להעביר גם חופשה נפלאה במלון Gorfion Familotel Liechtenstein, במתחם ציורי בין ההרים שכולל סאונה, ספא, בריכה, פעילויות מגוונות לילדים וארוחות מפנקות. 

צילום: לשכת התיירות השווייצריתצילום: לשכת התיירות השווייצרית

סיורים בטבע עם הילדים 

לא משנה עד כמה הילדים שלכם אוהבים הליכות ארוכות בטבע או מסלולי טיפוס אתגרי על צלעות ההרים, יש שפע של אטרקציות שווייצריות לכולם. בין השאר, תוכלו לצפות בחיות בר בדאבוס, לחקור את מעגלי האבנים בפלארה, לבקר במבצר וולדברנד ולצאת לשפע של סיורים רגליים, ברכבת, ברכבל, על אופניים, על חבלים תלויים ועוד. 

צילום: לשכת התיירות השווייצריתצילום: לשכת התיירות השווייצרית

חופשות רגועות לכל המשפחה ברקה

כפרי הנופש של רקה מחכים לכם. עיירות הנופש של Reka פרוסות ברחבי המדינה ותוכננו במיוחד עבור הילדים ובני הנוער שלכם. הן כוללת אטרקציות כמו מגרשי משחקים רחבי ידיים, קרון רכבת אמיתי בו יוכלו הילדים לשחק, בריכות אינסוף וספא פרטי. הדירות של Reka מאפשרות גם את חוויית האירוח המושלמת ומתאימות לטיולים עם משפחות נוספות או המשפחה המורחבת. תוכלו לנצל את המטבחים המאובזרים, המרפסות עם הנוף היפהפה, המסעדות הטעימות ואפילו עמדות טעינה לרכב חשמלי. 

צילום: לשכת התיירות השווייצריתצילום: לשכת התיירות השווייצרית

צאו לסיור ותגלו את היופי של העיר ומטעמיה

אחת הדרכים הטובות ביותר להכיר את הסביבה ואת המסורת הקולינרית היא ברכיבה על אופניים. סיורים מודרכים רבים יובילו אתכם דרך כמה אזורים ציוריים של שווייץ, על פני כפרים רגועים, דרך כרמים צבעוניים ועד לתצפיות עוצרות נשימה. בדרך תוכלו לעצור לנוח ולהתענג על מטעמים מקומיים. מומלץ שלא לפספס את הסיורים המודרכים באזור מנדריסיו. 

צילום: לשכת התיירות השווייצריתצילום: לשכת התיירות השווייצרית

טיילו כמו המקומיים 

הקיץ השווייצרי רק מחכה להתגלות ומציע אינספור הזדמנויות והרפתקאות. בין אם אתם מעדיפים להסתובב על שפתו החולית של אגם נושטל, לסייר במוזיאון טירת בורגדורף, לצעוד בעקבות ברטלי הגמד ביער בראונוואלד, או לרכב על אופניים במורד פארק לה ברה - תוכלו למצוא את הטיול המתאים עבורכם בקלות.

צילום: לשכת התיירות השווייצריתצילום: לשכת התיירות השווייצרית

שווייץ ברכבת, אוטובוס וסירה

התחבורה הציבורית בשווייץ תסיע אתכם דרך מסלולים הפנורמיים המרתקים ביותר, בין פסגות ההרים היפות ביותר ועד לסיורי הסירה הרומנטיים ביותר. אל תפספסו את מסלול הרכבת הגדול של שווייץ (Grand Train Tour of Switzerland) שכולל 11 אגמים, 5 אתרי מורשת של אונסק"ו, 4 שפות רשמיות ו-1,280 ק"מ של נוף מפעים ביניהם. 

צילום: לשכת התיירות השווייצריתצילום: לשכת התיירות השווייצרית

משתלם לנסוע עם הילדים בתחבורה ציבורית 

ילדים מגיל 6 ועד 16 נוסעים ללא תשלום בתחבורה ציבורית בפריסה ארצית, כאשר הם מלווים בהורה אחד לפחות המחזיק בכרטיס רכבת או כרטיס של Swiss Travel System. כרטיס משפחתי של Swiss חינם זמין על פי בקשה מכל נקודות המכירה של החברה ברחבי העולם, ובתוך שווייץ בפרט. וגם אם הם אינם מלווים בהורה, ילדים עדיין מקבלים הנחה של 50% על כל מגוון הכרטיסים של הרשת.

צילום: לשכת התיירות השווייצריתצילום: לשכת התיירות השווייצרית

שייט על מים שקטים

אתם בהחלט צריכים לשוט על המים כדי לגלות את שווייץ במלוא תפארתה. על סיפון הסירות השוויצריות תצפו בנופים מדהימים בכל הפלגה, שיקיפו אתכם מכל עבר ויספקו לכם שלל רגעים של רוגע מופלא. תוכלו לשוט באגמים של ז'נבה, לוגאנו, קונסטנס, ריין, ציריך ועוד - ולהתענג על נוף שונה בכל פעם.

צילום: לשכת התיירות השווייצריתצילום: לשכת התיירות השווייצרית

הנסיעה ברכבת מרגשת לא פחות משהיא מרגיעה

רכבות הן לא רק אמצעי להגעה מנקודה א' לנקודה ב'. בשווייץ הן גם הזדמנות לראות צד אחר של המדינה ואנשיה. נתיבי הרכבת היפים ביותר של שווייץ יביאו אתכם בנוחות וללא מאמץ למקומות שאולי לא הייתם מגלים אחרת. למשל, רכבת הגולדן פאס פנורמיק, תחבר אתכם בין שווייץ דוברת הגרמנית לשוויץ הצרפתית - ומסלול רכבת הקיטור Furka, יחזיר אתכם אחורה בזמן לתור הזהב של הקיטור. 

אנחנו ממליצים מאוד לנצל את הקיץ הקרוב כדי לספק למשפחה שלכם חופשה אגדית, רגועה ועוצרת נשימה בו זמנית, בשווייץ הפראית בנופיה והמתורבתת באנשיה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שווייץחופשה בשווייץפספורט 743 יעדי קיץ חלומיים למשפחות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: