אא

משתפות פעולה: Emirates ו-Etihad Airways חתמו על הסכם שיתוף פעולה

לראשונה שתי חברות התעופה הגדולות של איחוד האמירויות הסכימו על שיתוף פעולה מעשי וחתמו על מזכר הבנות (MoU) ליישום הסכם שיתוף פעולה ביניהן

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

Emirates Airline ו-Etihad Airways חתמו על מזכר הבנות (MoU) להסכם שיתוף פעולה (אינטרליין) ביניהן על מנת לספק לנוסעים אפשרויות נוספות בעת ביקור באיחוד האמירויות. ההסכם הראשון מסוגו בין שתי החברות הגדולות באיחוד האמירויות נועד לנצל הזדמנויות כדי להגביר את התיירות לאיחוד האמירויות.

בקיץ הקרוב לקוחות של כל חברת תעופה יוכלו לרכוש כרטיס בודד כדי לטוס לדובאי או לאבו דאבי, עם חזרה דרך שדה התעופה השני. ההסכם החדש גם מספק לנוסעים המתכננים לבקר באיחוד האמירויות את הגמישות של כרטוס חד פעמי לנסיעתם המלאה וצ'ק-אין נוח לכבודה.

בשלבים הראשונים של הסכם האינטרליין המורחב, כל חברה תתמקד במשיכת מבקרים לאיחוד האמירויות על ידי פיתוח תעבורה נכנסת מנקודות נבחרות באירופה ובסין. ההסדר יאפשר למבקרים לבקר ביותר יעדים באבו דאבי, דובאי או כל אמירות אחרת, יחסוך זמן על ידי ביטול הצורך לטוס הביתה משדה התעופה בו הגיעו. ללקוחות הנוסעים לאיחוד האמירויות יש גם אפשרות של 'טיסות מרובות יעדים', לנסוע מיעד אחד ברשתות של שתי החברות ולחזור בצורה נוחה מיעד אחר.

מזכר ההבנות נחתם ב-Arabian Travel Market על ידי ראשי שתי החברות.

סר טים קלארק, נשיא Emirates  אמר: "אנו שמחים לעבוד שוב עם Etihad Airways - הפעם כדי לאפשר לכל חברה להציע מגוון חדש של אפשרויות נסיעה חלקות בתוך ומחוץ לאיחוד האמירויות. Emirates ו-Etihad ממנפים את החוזקות שלנו כדי להרחיב את היצע הלקוחות בהתאמה ולהגביר את התיירות באיחוד האמירויות. אנו מאמינים שההסכם החדש הזה מספק בסיס חזק לפיתוח הזדמנויות נוספות בין שתי חברות התעופה ומהווה דוגמה למחויבות שלנו לחזון של איחוד האמירויות להמשך גיוון כלכלי".

אנטונואלדו נבס, מנכ"ל Etihad Airways, אמר: "אנו שמחים לשתף פעולה עם Emirates במשימה המשותפת שלנו לתמוך בתיירות נכנסת לאיחוד האמירויות ולהקל על הנסיעות לערים התוססות שלנו. עם שתי חברות תעופה ברמה עולמית התומכות בתיירות של איחוד האמירויות הערביות, ההסכם שלנו יעשה את זה נוח יותר עבור האורחים שלנו לחוות את המיטב של אבו דאבי ודובאי בכרטיס בודד אחד תוך הבטחה לספק חווית טיסה יוצאת דופן בין אם הם טסים עם Etihad Airways או Emirates. זו הצעה מנצחת לנוסעים לאיחוד האמירויות".

השותפות המורחבת נשענת על המחויבות של שתי חברות התעופה לתמוך במטרה של ממשלת איחוד האמירויות לקדם תיירות לאיחוד האמירויות ולשפר את מעמדה של איחוד האמירויות כיעד גלובלי מועדף.

ראוי לציין כי בשנת 2018 חתמו שתי החברות על מזכר הבנות (MoU) לחיזוק אבטחת התעופה, כולל שיתוף מידע ומודיעין באזורים מבצעיים בתוך ומחוץ לאיחוד האמירויות, ובשנה שעברה אמירייטס חתמה על הסכם עם משרד התרבות והתיירות של אבו דאבי לעידוד תיירות בינלאומית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסדובאיאבו דאביאיתיחאד איירוויס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: