אא

וירג׳ין אטלנטיק חזרה לשנגחאי

חברת התעופה הבריטית החזירה את טיסותיה הישירות בין לונדון הית'רו לשנגחאי, סין. הקו המתחדש יפעל במתכונת של טיסה יומית והחל כבר לפעול בתחילת השבוע האחרון

שנגחאי. צילום:Shutterstok שנגחאי. צילום:Shutterstok

וירג'ין אטלנטיק (Virgin Atlantic), חידשה את טיסותיה לשנגחאי.

המהלך מגיע בעקבות הסרת הההגבלות הנסיעה בין שתי המדינות ופתיחת הגבולות בסין לאזרחים זרים לראשונה מאז ה-23 בדצמבר 2020. שנחאי למעשה היא היעד האחרון של וירג'ין אטלנטיק שחזר לאחר המגיפה העולמית, שהובילה לסגירות הטיסות מאז ה-1 בפברואר 2020.

סין נותרה שותפת סחר מרכזית לבריטניה, וכעיר הגדולה במדינה, הקו המתחדש לשנגחאי הינו בשורה חשובה עבור שתי המדינות. לשנגחאי יש מרכז מסחרי ופיננסי עם אחד ממרכזי המטען הגדולים בעולם.  בוירג׳ין אטלנטיק מציינים כי ״היעד האקלקטי מציע לתיירים בבריטניה כור היתוך של תרבות, מקו הרקיע העתידני של מחוז פודונג, שבילי ההליכה המפורסמים על קו המים של הבונד ועד הביתנים המסורתיים בגני יו.״

הטיסות של וירג'ין אטלנטיק לשנגחאי יפעלו במטוס בואינג 787-9, בשלוש מחלקות: מחלקה עליונה, פרימיום לצד שלושת מחלקות האקונומי של חברת התעופה: Economy, Delight, Classic ו-Light.

חזרה לשנגחאי: צילום: Shutterstockחזרה לשנגחאי: צילום: Shutterstock

שנגחאי היא גם מרכז לשותפת SkyTeam החדשה של חברת התעופה, China Eastern המציעה מגוון רחב של חיבורים ברחבי סין ומחוצה לה. לקוחות Virgin Atlantic יוכלו להתחבר בקלות לטיסות ההמשך של החברה. חברי מועדון יוכלו לצבור ולממש נקודות Virgin במסגרת תוכנית הטיסה של China Eastern, לצד שותפים רבים אחרים של SkyTeam.

Juha Jarvinen, המנהל המסחרי הראשי ב-Virgin Atlantic: "ההפעלה מחדש של הטיסות שלנו לשנגחאי היא אבן דרך חשובה עבור Virgin Atlantic. שנחאי הייתה הראשונה מהנתיבים שלנו שהושעו בשנת 2020 בתחילת המגיפה העולמית והאחרונה שחזרה, מה שהופך אותה ליצירה האחרונה להחזרת תוכנית הטיסה שלנו לתפוסה מלאה.לאחר הפסקה כה ארוכה, אנו מצפים לקבל את פני הלקוחות שלנו בחזרה לשנגחאי ולספק קישורים חיוניים לאחד משותפי הסחר הגדולים של בריטניה, הן עבור שירותי נוסעים והן עבור שירותי מטען".

החזרה לסין תשלים את רשת הקווים הגלובלית של Virgin Atlantic הכוללת את ארה"ב והקריביים, דרום אפריקה, ניגריה והודו. גכזכור, גם קו הטיסות בקו לונדון-תל אביב של חברת התעופה הכפיל את הקיבולת הקיץ ופועל כיום עם שתי טיסות ביום. 

נוסעים הטסים לסין יצטרכו להציג הוכחה לבדיקת PCR שלילית לפני שהם כניסתם למדינה, לצד טופס הצהרת בריאות. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סיןוירג'ין אטלנטיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: