אא

מישהו מטפל בך: NCL מציגה דור חדש של ספא וטיפולים

החל מסאונת פחמים ראשונה בלב ים, דרך סאונה באינפרא אדום ועד חדר קרח ובריכת מלח ציפה.החידושים של ענקית השייט NCL בתחום הוולנס. כתבה שלישית בסדרה על אטרקציות בלב ים

צילום: NCL צילום: NCL

"היינו חדשניים בתחום הספא מאז 1966, כאשר הספינה הראשונה שלנו החלה להציע מתקני ספא ושירותי עיסוי. NCL הייתה גם חברת השייט הראשונה שהציעה בריכת ספא ​​מקורה ומתקנים תרמיים, כמו גם הראשונה שהציעה תכניות בריאות. אנו גאים להמשיך את הרקורד שלנו בחדשנות בתחום זה", כך אומר הארי זומר, נשיא ומנכ"ל Norwegian Cruise Line

מה ענקית השייט השיקה באחרונה בתחום הוולנס?

סאונת פחמים

סאונת הפחמים הראשונה בלב ים, מקורה בשיטות בריאות יפניות וקוריאניות. סאונה זו עובדת על מערכת של חום עם שכבת פחם חיצונית כדי להגיע לטמפרטורות שבין 86-122 מעלות. "פחם ידוע בסגולותיו המנקות רעלים וטיפול זה יכול לעזור לאורחים לסלק מתכות כבדות ורעילות אחרות מהגוף", אומרים ב-NCL. עוד אומרים שם, "יונים שליליים משתחררים מהפחם, שמסיר חומרים סביבתיים לא נקיים באוויר ומגביר תגובות ביוכימיות שמגבירות את רמות האנרגיה, משחררות מתח ומשפרות את מצב הרוח. סאונת הפחמים גם מטפלת ביעילות בנוקשות ובמתח בשרירים, כולל הקלה בכאבי גב, כאבי ראש ודלקות פרקים והגברת זרימת הדם".

צילום: NCLצילום: NCL

חדר קרח

חדר טיפולים עוצב לשימוש האורחים אחרי ההזעה בסאונת פחמים. החדר מקרר וממריץ את הגוף על ידי החזרת טמפרטורות הגוף לרמות נורמליות ומרגיעות.

צילום: NCLצילום: NCL

בריכת מלח ציפה

טיפול בבריכת מלח מאפשר לאורחים להרפות באופן מלא את כל השרירים תוך כדי ציפה במים חמימים. חוויה הדומה לחוויה של אפס כבידה עקב הציפה של המים המלוחים. "הציפה בבריכת המלח מועילה להקלה על חרדה נפשית ומתח שרירים", אומרים ב-NCL.

צילום: NCLצילום: NCL

סאונה אינפרא אדום

סאונת אינפרא אדום הראשונה ב-NCL מסייעת למטופלים להרגיע כאבי מפרקים ושרירים, לחטב ולהגמיש את העור, את זרימת הדם ולהפיג מתחים.

צילום: NCLצילום: NCL

מיטות אקוסטיות

בין החידושים בספא של NCL, שתי מיטות טיפולים מקבוצת Gharieni: Gharieni Welnamis ו-Gharieni ellmassage5D. הראשונה עושה שימוש באקוסטיקה ורטט באמצעות מחשב במטרה להרגיע ולהפיק תועלת מטכניקות הרפיה עמוקות. השנייה, מספקת חווית עיסוי לכל הגוף תוך שימוש בשמונה עמדות שתוכנתו מראש בטכניקת "טיפול החתימה" של המותג.

עיסוי גלי אושן ספא

טיפול זה מאפשר לאורחים להירגע על כרית מלאה במים. ב-NCL מסבירים כי הכרית כוללת עטיפה טיפולית חמה של צמחי ים עשירים בחומרי תזונה ואצות ימיות המשחררות מתח ומתחים מהגוף. הטיפול כולל גם מסיכת אצות ניקוי עמוק, שמנים אתריים ארומתרפיים ועיסויי קרקפת וכפות רגליים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: NCLנוריג'ן קרוז ליין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: