אא

היום ומחר: דובאי חוגגת את פסטיבל האוכל

למטיילים בדובאי: הפסטיבל חוזר במהדורה העשירית שלו, עם ליין אפ של אירועים קולינריים ייחודיים ויימשך עד ה-7 במאי 2023

קרדיט: יחצ לשכת התיירות של דובאי קרדיט: יחצ לשכת התיירות של דובאי

דובאי חוגגת את פסטיבל האוכל Dubai Food Festival

במהלך האירוע, תוכלו לבקר בשלל דוכני מזון ולחוות את שבוע המסעדות של דובאי עם תפריטים קבועים וטעימים, בלמעלה מ-50 מהמסעדות המובילות בדובאי.

סצנת האוכל של דובאי עברה שינוי משמעותי בעשור האחרון, כאשר מספר המסעדות שלה יותר מהכפיל את עצמו מ-5,500 ב-2013 ליותר מ-13,000 ב-2023.

מממשלת דובאי נמסר: "פסטיבל האוכל של דובאי הוא החגיגה הקולינרית השנתית הגדולה ביותר במזרח התיכון, חוזרת בכדי לחגוג את המהדורה העשירית שלה עם שורה מרתקת של אירועים וחוויות גסטרונומיות. עד ה-7 במאי 2023, העיר תהפוך לגן עדן לאוהבי הקולינריה עם מאות מסעדות ובתי קפה שמציעים חוויות קולינריות ייחודיות".

פסטיבל האוכל של דובאי משתף פעולה עם מסעדות שונות ברחבי העיר, שם יוצעו כ-300 מנות במחיר סמלי של 10 דירהם בלבד לצלחת, לרגל פסטיבל האוכל ה-10 של דובאי. יוזמה זו של העיר שואפת להפוך את התרבות הקולינרית של דובאי לנגישה יותר מאי פעם.

בפסטיבל האוכל תוכלו להתנסות במתכונים ייחודיים, הן ממסעדות ידועות והן מדוכני אוכל רחוב – עם מגוון רחב של אפשרויות מתוקות ומלוחות כאחד, לחקור טעמים חדשים ומרגשים ולהשביע את בלוטות הטעם.

במסגרת פסטיבל האוכל של דובאי, מתקיים גם שבוע המסעדות של דובאי, אחד הנדבכים הטובים ביותר של פסטיבל האוכל. בעונה זו ניתן לראות 50 מהמסעדות המובילות בעיר המציעות תפריט במחיר קבוע. בין אם מדובר בשתי מנות ב-95 דירהם או שלוש מנות ב-150 דירהם, תוכלו לסעוד היטב במחירים משתלמים. שבוע המסעדות יסתיים ב-8 במאי.

לפרטים נוספים.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: