אא

MSC מאריכה את שיתוף הפעולה עם Formula 1® עד סוף עונת 2026

MSC Cruises נבחרה כנותנת חסות של Formula 1® וכבר במרוץ האחרון של השנה באבו דאבי MSC Virtuosa תעגון במסוף השייט של אבו דאבי ותציע מגוון חבילות אירוח לחובבי המרוץ

סימולטור פורמולה 1 באוניית MSC. צילום: MSC סימולטור פורמולה 1 באוניית MSC. צילום: MSC

MSC Cruises מודיעה היום כי היא מאריכה את פעילותה העסקית בשותפות עם Formula 1® . ההכרזה נערכה במיאמי ערב מרוץ הגרנד פרי Formula 1® . החברות הודיעו על המשך שיתוף הפעולה ביניהן עד סוף עונת אליפות העולם 2026.

ההתעניינות הגלובלית הגוברת בFormula 1®  התעצמה, במיוחד בשוקי מפתח של MSC Cruises, ובעקבות הצלחת השותפות, MSC Cruises החליטה להרחיב את השותפות.

כחלק משיתוף הפעולה MSC Cruises תביא אוניות לסופי שבוע נבחרים של תחרות הגרנד פרי, ותציע חווית אירוח ייחודית במשך התחרות. האוניות יתחילו להגיע בסבב האחרון של עונת 2023 של  Formula 1® באבו דאבי.
בנוסף MSC Cruises  נבחרה כנותנת חסות של Formula 1® ואושרה כנותנת חסות ראשית של Formula 1® בתחרות בבלגיה. החברה תפעיל פעילויות מיוחדות עבור ההצופים ועבור המשתתפים בתחרות.

פיירפרנצ'סקו ואגו, יו"ר ההנהלה של :MSC Cruises "פורמולה 1 ו- MSC Cruises מציגות שותפות נפלאה ונכונה במגוון תחומים. מדובר בשתי חברות גלובליות מובילות בתחומן. שיתוף הפעולה בינינו מביא להצלחות רבות שכבר הוכיחו את עצמן. אנו פועלים גם במישור הקיימות ואיכות הסביבה על מנת להשאיר מורשת מכובדת גם בתחום זה לדורות הבאים. הארכנו את שיתוף הפעולה בינינו ואנו מחויבים ומייחלים ליצור יחד שינויים גדולים".
כעת יוכלו מעריצי Formula 1®  להזמין חווית אירוח מושלמת באונייה MSC Virtuosa במהלך מרוץ Formula 1® Grand Prix™  שיתקיים באבו דאבי.

MSC Virtuosa היא אוניית תענוגות שמציעה חוויית אירוח יוקרתית עם מגוון שירותים. לאורך כל סוף השבוע של המרוץ, האונייה תעגון במסוף השייט של אבו דאבי ותציע אירוח נוח בשילוב מגוון מדהים של שירותים.

מגוון חבילות שונות זמינות, המשלבות לינה, כרטיסים למרוץ וגישה בלעדית אל מאחורי הקלעים תהפוך את סוף השבוע של המרוץ לבלתי נשכח.

מבחר רמות אירוח זמינות עם חצי פנסיון, אינטרנט אלחוטי חינם והעברות למסלול וממנו.

הטרמינל בו תעוגן האונייה נמצא במרחק נסיעה קצר, והאורחים יוכלו להגיע ולחזור בקלות וללא עלות. האונייה תישאר בנמל בין התאריכים 23 ל-27 בנובמבר, כך שהאורחים יוכלו להאריך את סופ"ש האירוח באונייה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אבו דאביMSC Cruises

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: