אא

אחרי ה-ATM: דובאי קוטפת את פרס ״הדוכן הטוב ביותר לעשיית עסקים״

מחלקת הכלכלה והתיירות של דובאי קטפה את פרס ״הדוכן הטוב ביותר לעשיית עסקים״ על ידי ה-ATM. הכנס השנה התמקד בתיירות אחראית ובת קיימא

הדוכן של דובאי ב-ATM. צילום: יח״צ הדוכן של דובאי ב-ATM. צילום: יח״צ

מחלקת הכלכלה והתיירות של דובאי (DET) זכתה בפרס 'הדוכן הטוב ביותר לעשיית עסקים' על ידי Arabian Travel Market. ממחלקת הכלכלה והתיירות של דובאי (DET) נמסר: "נערכה הופעה מרשימה במהדורה ה-30 של כנס Arabian Travel Market (ATM),  שהתקיים בין ה- 1-4 במאי במרכז הסחר העולמי של דובאי, וחיזק עוד יותר את עמדתה בחזית יעדי הטיולים המובילים בעולם״. 

השתתפותה המוצלחת של דובאי ב-ATM 2023 באה בעקבות הביצועים החזקים של מגזר התיירות שלה ברבעון הראשון של 2023, שגרמו לעיר לקבל 4.67 מיליון מבקרי לילה בינלאומיים מינואר עד מרץ, בהשוואה ל-3.97 מיליון תיירים בתקופה המקבילה ב-2022, גידול של 17% לעומת שנה. השגת 98% מהרמות שלפני המגפה ברבעון הראשון של 2023, מה שהופך אותה ליעד המתאושש המהיר ביותר בעולם.

הכנס של השנה התמקד בתיירות אחראית ובת קיימא 

הכנס של השנה שנערך תחת הנושא  "Working into Net Zero" התמקד בתיירות אחראית, בת קיימא, ועלה בקנה אחד עם דאגת הקיימות של איחוד האמירויות הערביות. במהלך האירוע בן ארבעת הימים, מחלקת הכלכלה והתיירות הדגישה את התפקיד המרכזי שמילאה תעשיית התיירות בעיר בתמיכה ביוזמת איחוד האמירויות האסטרטגיות, כולל פעילויות שהופעלו על ידי דובאי בתחום הקיימות, בהתאם לחזון של הוד שיח' מוחמד בן ראשיד אל מקטום, סגן נשיא וראש ממשלת איחוד האמירויות, ושליט דובאי. נושא הקיימות של ATM גם כיוון את השיחה לקראת עוד אירוע אבן דרך שדובאי תארח בהמשך השנה,  COP28- ועידת שינויי האקלים של האו"ם, תוך התייחסות אל עניין נוסף בתוכנית הרב-שכבתית המדהימה של דובאי לצמיחה בת קיימא, בהתאם למטרות של דובאי בתכנית D33.
כהוכחה להצלחתו ב- ATM 2023 הוענק ל-DET פרס 'הדוכן הטוב ביותר לעשיית עסקים', על חלל התצוגה המרשים שלו בן שלוש הקומות. בהענקת הפר,  ציינו השופטים את הישיבה הנוחה של הדוכן, הפריסה המרווחת והאירוח האיכותי בשילוב יצירת סביבה מזמינה למבקרים.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: