אא

אייר סרביה בשיא: חצתה את רף מיליון נוסעים מתחילת השנה

חברת התעופה הלאומית של סרביה רושמת זינוק חד של 84% במספרי הנוסעים כאשר הטיסה יותר ממיליון נוסעים תוך כ-5 חודשים. בחודש שעבר הטיסה 282,509 ננוסעים

שוברת שיאים. אייר סרביה. צילום: Shutterstock שוברת שיאים. אייר סרביה. צילום: Shutterstock

אייר סרביה (Air Aerbia) שוברת שיא של נוסעים כאשר לראשונה בתולדותיה הטיסה תוך 5 חודשים מיליון נוסעים. בחודש אפריל 2023 הטיסה 282,509, עליה של 84% !!! בהשוואה לחודש אפריל 2022.

מנכ"ל אייר סרביה, ג'ירי מרק: ״הצמיחה המרשימה שלנו במספר הנוסעים נתנה לנו את הביטחון להציב את יעדים גבוהים יותר מאלו שהצבנו לעצמנו בתחילת השנה. בהתחשב במגמות הקיימות, אנו מצפים לחצות  שלושה וחצי מיליון נוסעים בשנת 2023. ידענו כבר באמצע חודש מרץ כאשר רשמנו את הנוסע ה-500,000 שלנו בשנת 2023, שהצלחה נוספת תגיע בקרוב. חודשיים בלבד לאחר מכן, שוב אנו שוברים את השיא שלנו. לראשונה מאז שאנו פועלים בשם ״אייר סרביה״, כבר טיפלנו במיליון נוסעים עד חודש מאי. יש לנו סיבה להיות מרוצים מתוצאות חודשיות יוצאות דופן, עשרה חודשי שיא רצופים במונחים של מספר טיסות ונוסעים ורבעון ראשון רווחי של 2023. התוצאות שהשגנו מניעות אותנו להיות טובים ויעילים עוד יותר בעתיד הקרוב".

בלגרד. צילום: Shutterstockבלגרד. צילום: Shutterstock

כזכור ״אייר סרביה״ המיוצגת בישראל על ידי חברת ״אופן סקיי״ הישראלית, הפסיקה את טיסותיה לישראל עם פרוץ משבר הקורונה ולאחר כ-3 שנים, חידשה בחודש אפריל האחרון את הטיסות הישירות בקו תל אביב-בלגרד. החברה הסרבית מפעילה כיום 4 טיסות שבועיות מנתב״ג לשדה״ת טסלה שבבלגרד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר סרביהAir Serbia

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: