אא

קבוצת התיירות אתיופיאן איירליינס חונכת את הרחבת מלון ״אתיופיאן סקיילייט״

קבוצת התיירות אתיופיאן איירליינס חונכת את השלמת הרחבת המלון באדיס אבבה, בסמוך לשדה התעופה. המלון מונה 1,024 חדרים מודרנים, סוויטות ודירות מאובזרות. עוד הוא כולל מתקני ישיבות ואירועים

צילום: יחצ אתיופיאן איירליינס צילום: יחצ אתיופיאן איירליינס

קבוצת התיירות אתיופיאן איירליינס, עומדת מאחורי הרחבה נוספת של מלון אתיופיאן סקיילייט בסמוך לשדה התעופה באדיס אבבה. את השלב הראשון של הרחבת המלון סיימה החברה עוד בינואר 2019, וכעת עם ההרחבה החדשה המלון מתהדר בסך הכל ב-1024 חדרים מודרניים שונים, סוויטות ודירות מאובזרות, כך שהוא מתאים לשוהים לתקופה קצרה או ארוכה.   

המלון כולל גם מתקני ישיבות ואירועים שיכולים להכיל עד 5,000 אורחים, 19 חנויות מזון ומשקאות כולל מסעדות אתיופיות, איטלקיות, ערביות ואסיאתיות, בתי קפה, ברים, מתקני פנאי עם נוף פנורמי של שדה התעופה והעיר.

בנוגע לפתיחה החגיגית של השלב השני של מלון אתיופיאן סקיילייט, מנכ"ל קבוצת אתיופיאן איירליינס, מר מספין טאסו, אמר "אנו באמת שמחים על הפתיחה החגיגי של השלב השני של מלון אתיופיאן סקיילייט, שכן כעת יהיה לנו מתקן גדול עוד יותר. לארח אורחים. מעל לכל, אנו נרגשים מההישג שכן הוא לוקח את התרומה שלנו למגזר התיירות באתיופיה צעד גבוה יותר. המלון מתאים לאירוח של אירועים ושהייה עסקיים ופנאי כאחד. מלון סקיילייט מספק מגוון רחב של חוויות יוקרה לאורחיו ועם השלמת השלב השני יהיו עוד מתקנים וחוויות ברמת חמישה כוכבים. עם יותר מ-1000 חדרים ועוד כמה מתקנים, אנחנו יכולים עכשיו לומר בגאווה שיש לנו את המלון הגדול ביותר ביבשת אפריקה".

מלון אתיופיאן סקיילייט ממוקם בבירה הדיפלומטית של אפריקה, אדיס אבבה, ביתם של מטה UNECA ו-AU. מלון אתיופיאן סקיילייט, ניצב במיקום מעולה במרחק של 5 דקות הליכה בלבד מנמל התעופה הבינלאומי אדיס אבבה בולה. המלון בנוי כדי להוות חלל מתאים לאירועים עסקיים וחברתיים כאחד.

בנוסף, חברת אתיופיאן איירליינס חנכה מלון חמישה כוכבים בטרמינל החדש של שדה התעופה, מלון Skylight In Terminal Hotel, אשר אמור לקחת את חווית המעבר של הנוסעים בנמל התעופה הבינלאומי אבבה בולה לרמה חדשה לגמרי, עם 97 חדרים מודרניים ומפוארים, מסעדה, חלל ישיבות ומתקנים נוספים. מלון זה ממוקם ביציאה מטרמינל 2 של שדה התעופה והוא פועל כבר מספטמבר 2022, ומנוהל תחת מלון Ethiopian Skylight.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אתיופיאן איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: