אא

״מקווה שנראה בקרוב מלון בישראל״: האם רשת Minor תפתח בקרוב מלון בישראל?

בכיר הרשת המלונות הבינלאומית מיינור הגיע לביקור בישראל, ונפגשנו איתו לשיחה. מתי נראה בקרוב מלון בישראל, ומה ההיכרות של הרשת עם התיירים הישראלים?

צילום: יח״צ צילום: יח״צ

רשת המלונות הבינלאומית מיינור - Minor, המפעילה 540 בתי מלון ואתרי נופש ב-56 מדינות באסיה, המזרח התיכון, אירופה, אמריקה ואפריקה, שמה את ישראל על המפה, כשלאחרונה מינתה את חברת טרנובה שיווק וייעוץ תיירות כנציגתה בישראל. לפני מספר שבועות הגיע לישראל דיוויד גארנר, סמנכ"ל מסחרי Middle East & Africa, וישבנו איתו לשיחה. 

רשת Minor אחראית למותגים הפופולריים בקרב הישראלים כמו רשת אננטרה, NH, ועוד. רק בחודשים הקרובים, הרשת צפויה לפתוח מלונות חדשים בצרפת, דבלין, אמסטרדם, ועוד. ״אני מקווה שבשיחה הבאה נשמע אולי גם על מלון חדש בישראל״, אמר באופטימיות גארנר. 

 

אחרי שסימנתם וי על כמעט כל יבשת ומדינה, מתי נראה מלון בישראל?

אשמח שזה יקרה בשנים הקרובות, אני מקווה שיהיו לנו מספר נכסים בשוק הזה, אבל אנחנו חייבים את ההזדמנות הנכונה עם השותף הנכון וגם הנכסים במיקומים הנכונים. 
 

מה ההיכרות שלכם עם האורחים הישראלים? 

היו לנו מעל ל-25,000 אורחים ישראלים בשנה האחרונה, ואנחנו מאמינים שהנתון הזה עומד להיות אפילו כפול בשנה הנוכחית. למעשה, היעד מספר 1 עבור הישראלים שביקרו ברשת, היה תאילנד עם מקומות כמו בנגקוק, קו סמוי, ופוקט. אנאנטרה דובאי גם יעד מאוד פופולרי, כשאני יודע שיש מעל ל-75 טיסות שבועיות לאיחוד האמירויות.
דיוויד גארנר. צילום: גיא יחיאלי, באדיבות יח״צדיוויד גארנר. צילום: גיא יחיאלי, באדיבות יח״צ

איך השוק הישראלי לעומת השוק העולמי?

אני חושב שהשוק הישראלי מאוד שונה מהשוק העולמי, וזה בא לידי ביטוי בכמה דגשים כמו לדוגמה, התיירות הכשרה, כשבדובאי ניתן למצוא לא מעט מטבחים כשרים במלונות, אנחנו מכירים את השוק המשפחתי שמחפש חופשות משפחתיות והוא מאוד חזק בישראל, את השוק שנוסע לחגיגות אירועים מיוחדים כמו ירח דבש, ואני חושב שזה קשור בסוף למוצר המתאים, היעדים הנכונים.
 

אילו טרנדים יגדירו את החופשות בקרוב? 

אנחנו כמובן מדברים על ה-Wellness, אלמנטים של בריאות שהצרכן רוצה שיהיו איתם. אני חושב שבהחלט יש יותר דגש על wellbeing. הישראלים רוצים לחוות חוויות, הם לא רק רוצים לשבת על החוף שבעה ימים ברצף, הם רוצים מעבר. אני חושב שגם החופשות משפחתיות קיבלו חשיבות משמעותית אחרי הקורונה. 
 
אננטרה. צילום: יח״צאננטרה. צילום: יח״צ

איך התיירות השתנתה אחרי הקורונה מהזווית שלך?

אנחנו רואים עדיין ביקוש מאוד חזק למלדיביים ולמקומות דומים כמו הסיישל. השווקים שלקח יותר זמן לחזור זה לדוגמה אירופה ואסיה, השווקים החזקים שלנו לדוגמה בתאילנד ואינדונזיה נפתחו מאוחר יותר מאשר שאר העולם, וב-2023 אנחנו רואים ביקוש עצום באסיה. אני חושב שאחת מההגבלות שקיימות היום אלו ההגבלות על הטיסות, שלמעשה הביקוש חזר כל כך מהר ובצורה כל כך חדה ובחברות התעופה מתקשים לעמוד בעומסים.
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: