אא

מור פפקין: מנכ"לית חדשה לחברת Trip Guaranty

סוכנות הביטוח המתמחה בביטול טיסה מכל סיבה בשיתוף חברת הפניקס ממנה מנכ"לית חדשה. פפקין עם למעלה מ-15 שנות ניסיון בתפקידי ניהול מגוונים תחליף את טיירי גננסיה, מבעלי החברה, שעובר לתפקיד היו"ר

צילום: איילה ברק צילום: איילה ברק

מור פפקין מונתה למנכל"ית החדשה של חברת Guaranty Trip המובילה את ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה בשיתוף חברת הפניקס.

פפקין בת 39 ובעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים עם למעלה מ-15 שנות ניסיון בתפקידי ניהול מגוונים. פפקין החלה את דרכה בבית ההשקעות פסגות והמשיכה בחברת הפניקס.

בשלוש השנים האחרונות ניהלה את תחום הנסיעות לחו"ל של הפניקס בהצלחה רבה תוך יצירת שת"פ אסטרטגיים ושילוב טכנולוגיות יחד עם אינשורטקים מתקדמים לשיפור חוויית הלקוח על מנת לספק את השירות ברמה הגבוהה ביותר שקיימת היום בשוק.

טיירי גננסיה אחד הבעלים, הוגה הרעיון, מי ששימש כמנכ״ל החברה מהקמתה ועובר לתפקיד היו״ר מסר כי: ״אני שמח מאוד על הצטרפותה של מור לחברה, אני בטוח שהיא תוביל בהצלחה רבה את המימוש של החזון להיות חברה מובילה ומתקדמת בעולם של שירותי ביטול. אני מכיר את מור כבר כמה שנים ואין ספק שהיא מביאה לנו סט של יכולות שיאפשרו לנו לפרוץ את הדרכים שטרם פרצנו לרבות הרחבה משמעותית של סל המוצרים והשירותים שלנו, לפתח שיתופי פעולה אסטרטגיים חדשים, להתפתח בחו"ל ולהמשיך לספק את השירות המיטבי ללקוחות שלנו. אני מאחל המון הצלחה למור.

טריפ גרנטי הוקמה ב 2015 והיוותה סמן דרך כחברה הראשונה בישראל ובין הבודדות בעולם שמאפשרת ביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה.

בתגובה למינוי פפקין מסרה לנו "אני מאמינה כי כישוריי וניסיוני הרב יעזרו לי להוביל את החברה לעתיד מבטיח ולהביא אותה לגבהים חדשים, תוך מינוף שותפויות אסטרטגיות ובנייה של מוצרים בחזית הטכנולוגיה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ביטול טיסהביטוח נסיעות לחו"ל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: