אא

עם עשר אוניות: NCL משפרת את פריסתה באירופה

"אירופה היא יעד ששבה את ליבם ודמיונם של המטיילים במשך דורות. בעונה זו, אנו נרגשים להציע הזדמנויות נוספות לחקור את היבשת המרתקת הזו", אומר קווין בובולץ סגן נשיא ומנכל אירופה, המזרח התיכון ישראל ואפריקה ב- Norwegian Cruise Line

נווריג׳ן קרוז ליין. צילום: יח״צ nCL נווריג׳ן קרוז ליין. צילום: יח״צ nCL

Norwegian Cruise Line (NCL), חברת השיט המובילה בנסיעות שייט גלובליות עם היסטוריה של 56 שנים, של פריצת גבולות, משפרת את פריסתה באירופה עם מסלולי הפלגות ארוכים, מגוונים וייחודיים יותר לשנת  2023. בסה"כ עשר אוניות NCL יפליגו במימי אירופה עד דצמבר 2023, כולל  Norwegian Prima  ו Norwegian Viva, שתי האוניות המובילות  של מחלקת פרימה פורצת הדרך של החברה, שתציע 132 מסלולים ייחודיים  עם 46 הפלגות הלוך ושוב ו-86 הפלגות עם אפשרות לרדת לחוף. ההפלגות ייצאו מ-15 נמלי בית, כולל יעדים יחודיים כמו בילבאו (ספרד), טרומסו (נורבגיה), מרסיי (צרפת) ורוונה (איטליה), ויפליגו ל-150 נמלי עגינה ברחבי צפון אירופה, הים התיכון ואיי יוון - שיציעו יותר יעדים אירופיים מכל חברת שייט עכשווית אחרת.

"אירופה היא יעד ששבה את ליבם ודמיונם של המטיילים במשך דורות. בעונה זו, אנו נרגשים להציע הזדמנויות נוספות לחקור את היבשת המרתקת הזו", אומר קווין בובולץ, סגן נשיא ומנכל אירופה, המזרח התיכון ישראל ואפריקה ב- Norwegian Cruise Line:   "בעקבות ההקלות בהגבלות הנסיעה והפתיחה מחדש של אזור אסיה-פסיפיק, ראינו את הביקוש להפלגות שלנו באירופה חוזר בעיצומו. עם אורחים מ-142 מדינות שכבר הוזמנו, ברור שאנשים להוטים לצאת ולראות עולם".

קרוז לברצלונה, ספרד. צילום: NCL קרוז לברצלונה, ספרד. צילום: NCL

כדי להעצים את חוויית החופשה של האורחים, NCL עוברת להפלגות ארוכות יותר, מכיוון ש-87% מההפלגות שלה באירופה מתוכננות להימשך 9 ימים או יותר, בהשוואה ל-63% ב-2019. עם ממוצע של 10.5 שעות בנמל, האורחים יכולים לחקור יעד בשעות הפנאי שלהם או לבחור במגוון הרחב של סיורי החוף של NCL, הכוללים שש קטגוריות חדשות כגון Beyond Blueprints, Gourmet Tours  ו-Go Local המאפשרים לאורחים לגלות עוד יותר מכל יעד שהם מבקרים בו.

מחקר שנערך לאחרונה,  גילה כי החגים יקרים השנה בעד 70%, כאשר חבילות נופש לספרד, טורקיה, איטליה ויוון גדלו ביותר. עם המחויבות של NCL לספק חוויית חופשה שאין דומה לה בים, האורחים יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהם יקבלו תמורה מצוינת לכספם. מחירי שייט לאירופה מתחילים  ב- 534 $ לאדם  לתא פנימי וכוללים לינה, ארוחות בחדרי האוכל העיקריים, מסעדות חטיפים ומזנון פתוח, בידור בסגנון ברודווי וווסט אנד, פעילויות רבות על הסיפון וכן מיסים ועמלות. אורחים המעוניינים להפוך את חופשת השייט שלהם לאינדיבידואלית יותר יכולים לבחור בשדרוג Free at Sea הפופולרי של NCL ותמורת 149 דולר לשבוע ולקבל חמש חבילות נוספות, כולל בר פתוח, אוכל מיוחד ואינטרנט אלחוטי, בשווי של עד 3,400 דולר.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: NCL

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: