אא

״פועל להעמיד על סיוע נדרש״: משרד החוץ נמצא בקשר שוטף עם הקהילה בג'רבה שבתוניס

שר החוץ אלי כהן קיים חיתוך מצב לגבי הירי הקטלני בסמוך לבית הכנסת באי ג׳רבה בתוניס ושוחח עם הרב חיים ביטן, הרב הראשי של תוניס

בית הכנסת בתוניס. צילום: shutterstock בית הכנסת בתוניס. צילום: shutterstock

בעקבות הרצח בתוניס, משרד החוץ נמצא בקשר שוטף עם הקהילה בג'רבה, ופועל להעמיד כל סיוע נדרש. שר החוץ אלי כהן קיים חיתוך מצב לגבי הירי הקטלני בסמוך לבית הכנסת באי ג׳רבה בתוניס ושוחח עם הרב חיים ביטן, הרב הראשי של תוניס. 

שר החוץ אלי כהן: "קיבלתי בצער את הבשורה על רציחתם של בן ואביאל חדד הי"ד, במתקפה האכזרית בג'רבה. זה מוכיח שרוע ושנאה עדיין כאן, ליבנו ומחשבותינו עם המשפחות והקהילה. משרד החוץ עומד בקשר רציף עם המשפחה ועם ראשי הקהילה בג'רבה. הנחיתי את אנשי המשרד להעניק כל סיוע שיידרש. שוחחתי עם הרב חיים ביטן, הרב הראשי של תוניס, ואמרתי לו שישראל עומדת לצד הקהילה בשעה קשה זו".

אביאל חדד הינו אזרח ישראלי בעל אזרחות תוניסאית ובנימין חדד הינו אזרח תוניסאי-צרפתי, ומשרד החוץ עומד בקשר עם משפחות ההרוגים ויעמוד לרשותן ברגעים קשים אלו. למשרד החוץ לא ידוע על נפגעים ישראלים או יהודים נוספים באירוע. אנשי משרד החוץ עומדים בקשר עם הקהילה היהודית בתוניס כמו גם עם אזרחים ישראלים שהגיעו לג׳רבה ועדין נמצאים שם. בשלב זה לא ידוע על ישראלים המעוניינים לצאת ואינם יכולים לעשות זאת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משרד החוץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: