אא

החל מ-800 ש״ח: מלון הבוטיק בראשון לציון

העיר הרביעית בגודלה בישראל חונכת מלון בוטיק חדש. כמה יעלה לכם לילה בסוף שבוע ומה כולל המלון החדש?

צילום: אורי אקרמן צילום: אורי אקרמן

העיר הרביעית בגודלה בישראל חוגגת במלון בוטיק ראשון.

המלון ״רפאל האוס״ ממוקם במדרחוב רוטשילד, סמוך לאזורי הבילוי בעיר. במלון 30 חדרים מרווחים וסוויטה יוקרתית שעוצבו בסגנון קלאסי ואלגנטי שמתכתב עם ההיסטוריה של המבנה שעבר שימור והוקם במאה ה-18 ע"י הברון רוטשילד. בעבר שימש המבנה כבית הפקידים ובית העיריה ולאורך השנים שמר על אופיו, סגנונו ושורשיו.

החדרים מצוידים באבזור הכולל: מכונת קפה Nespresso, חליטות תה מסדרת גולד המובחרת של ויסוצקי, טלוויזיית סוני חכמה IPTV בגודל 55 אינץ' עם חיבור לנטפליקס ולערוצי Yes, פופקורן מתוק במהדורה בלעדית (בהגעה למלון), מיני מקרר, 2 בקבוקי מים, נעלי בית וחלוקים רכים ונעימים.

המלון החדש בראשון לציון. צילום: אורי אקרמןהמלון החדש בראשון לציון. צילום: אורי אקרמן

המלון יציע לאורחיו חבילת תוכן ותרבות עשירה הכוללת שיתופי פעולה ייחודיים עם מוסדות התרבות החזקים של העיר: מה-Live  פארק ראשון לציון ועד היכל התרבות בעיר. גם בגזרת הקולינריה צפויים להירקם בקרוב שיתופי פעולה עם מגוון המסעדות שבעיר והשפים המובילים בארץ – כל אלה צפויים לתת חבילות איכותיות לאורחי המלון שבעזרתן הם יוכלו לחוות את העיר ואת מלון הבוטיק האיכותי בצורה מושלמת ומשלימה. מסעדה צפויה להיפתח בתוך המלון במהלך השנה הקרובה.

המחירים: החל מ-800 ש״ח לזוג

המחירים מתחילים החל מ- 800 ש״ח לזוג באמצע השבוע ומ-1000 ש״ח בסופי שבוע (לא כולל מחיר הנחה. במלון יש אפשרות לארוחת ערב ובוקר ישראלית אורבנית שתוגש באחת מ-2 מסעדות במדרחוב רוטשילד. בהמשך ייפתחו במלון מסעדת שף ובר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: