אא

חברת טרנובה מונתה לנציגתה של קטלוניה בישראל

המינוי של חברת טרנובה על ידי לשכת התיירות של קטלוניה כנציגה בארץ, נועד כדי לשדרג ולהרחיב את פעילויות השיווק של הלשכה

קטלוניה. צילום לשכת תיירות קטלוניה. צילום לשכת תיירות

חברת טרנובה מונתה לנציגת לשכת התיירות של קטלוניה (CTB) בישראל. המינוי של טרנובה נועד לשדרג ולהרחיב את פעילויות השיווק של לשכת התיירות של קטלוניה בארץ.

"המינוי הזה מרגש אותי במיוחד", אמר אימרי קלמן, מנכ"ל טרנובה. "CTB מהווה דוגמה ומופת לקידום תיירות בת קיימא ושמירה על הסביבה, בתקופה שבה נושא זה צריך לעמוד במרכז הפעילות של ממשלות ועסקים. נעשה ככל שביכולתנו כדי להצדיק את המינוי המיוחד הזה".

ברצלונה, בירת קטלוניה, מוכרת ואהובה על ישראלים רבים, ולצדה אתרי תיירות פופולאריים נוספים, כמו רצועת החוף החלומית קוסטה בראווה ורכס הפירנאים המרשים. ענף התיירות מהווה צמיחה אסטרטגי חשוב ביותר. 12% מהתמ"ג של קטלוניה מגיע מתיירות, ו-14% מכלל תושביה מתפרנסים במסגרת הענף.

קטלוניה הייתה מרכז יהודי חשוב וביתם של פרשנים גדולים ומוכרים, ביניהם הרמב"ן. במאות ה-12 וה-14 שגשגו מרכזי תורה חשובים בג'ירונה ובברצלונה, בהם התפתחו מסורות ומנהגים ייחודיים ואף נוצר סידור תפילה בנוסח קטלוניה. בנוסף, בקטלוניה תמצאו את המבנים פורצי הדרך מבחינה אדריכלית של אנטוניו גאודי, וריקרדו ביופיל, שמושכים אליהם המוני מבקרים בכל שנה. במידה ותרצו להעביר בברצלונה כמה ימים שופעי אמנות ומזון, יש לנו כמה המלצות עבורכם.

מרתה טייקסידור, האחראית על פעילות לשכת התיירות של קטלוניה בישראל ובאיטליה, בירכה על המינוי והוסיפה, "אני שמחה ונרגשת לשמוע עברית במחוזותינו".

צילום: לשכת התיירות קטלוניהצילום: לשכת התיירות קטלוניה

צילום: לשכת התיירות קטלוניהצילום: לשכת התיירות קטלוניה

צילום: לשכת התיירות קטלוניהצילום: לשכת התיירות קטלוניה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ברצלונהקטלוניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: