אא

אייר ניו זילנד מציגה את Skynest - תאי שינה בטיסות ארוכות

מתחם ה-Skynest ישמש בטיסות לניו יורק ושיקגו, יהיה צמוד למחלקת אקונומי, יכיל 6 תאי שינה ויאפשר לנוסעים לשכור מיטה למשך 4 שעות במהלך הטיסה הארוכה

צילום: אייר ניו זילנד צילום: אייר ניו זילנד

אייר ניו זילנד חשפה את מתחם תאי השינה הראשונים בעולם בשמיים, ה-Skynest. משנת 2024 ה-Skynest ישמש בטיסות לניו יורק ושיקגו, מתחם שינה עם 6 תאי מיטה, המציע אפשרות שינה לנוסעים במחלקת אקונומי במהלך טיסה ארוכה.

כל תא שינה יכלול כרית בגודל מלא, סדינים ושמיכה, אטמי אוזניים, מנורת קריאה נפרדת, שקע USB למכשיר אישי, שקע אוורור ותאורה המיועדת למנוחה.

כל נוסע יהיה מוגבל למקטע שינה אחד, כאשר משפחות הנוסעות באותו כרטיס יוכלו להזמין מקטע לכל נוסע, בהתאם לזמינות.

ה-Skynest ימוקם בין מחלקת האקונומי למחלקת הפרמיום, ובכל מיטה תהיה חגורת בטיחות נפרדת כדי להבטיח שהנוסעים יוכלו להישאר בתא, אם שלט חגורת הבטיחות יידלק במהלך סערה. המצעים יוחלפו בין כל מקטע ויתאפשר זמן מעבר של 30 דקות לשם כך. האורות יידלקו בעדינות בסוף כל מקטע, והצוות יעיר בנימוס את כל הנוסעים הישנים.

"אנחנו עדיין עובדים על הפרטים המדויקים של איך תהליך ההזמנה יעבוד, ועדיין לא קבענו את המחיר. בשלב זה מעריכים סכום של כ-400 עד 600 דולר למשך 4 שעות", מסרה הנהלת החברה במהלך TRENZ, אירוע עסקי התיירות הבינלאומי הגדול ביותר בניו זילנד, שם הציגה לראשונה את מתחם ה-Skynest.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר ניו זילנד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: