אא

צונן בפנים: המלצות רותחות לדובאי בקיץ

מה לעשות שאחד היעדים הכי אהובים על הישראלים, רותח בקיץ עם טמפרטורות שמטפסות מעל 40 מעלות בצל. לפניכם 5 אטרקציות חדשות, מרעננות וממוזגות לכל המשפחה

צילום: יחצ צילום: יחצ

1. לעבור ליקום מקביל 

פארק AYA הוא אטרקציה חדשה בדובאי, נפתח בינואר האחרון.  מדובר בפארק וירטואלי מקורה המחולק ל-12 מתחמים בשטח של 3,700 מ"ר, המשלבים אמנות עם טכנולוגיה חדשנית. AYA הוא מקום אידיאלי להעביר בו כמה שעות טובות ביום חם, שם ילדים ומבוגרים יוכלו לעבור מרחק שנות אור, לעבר כוכבים וקוסמוס מסתורי, לשוטט ולבהות בעולמות חדשים, לשחק ולחלום בגנים פורחים ונהרות ייחודיים. ב-AYA נעשה שימוש בלייזרים, מוזיקה ייחודית ובמקרנים, כדי להעביר את המבקרים, בהרגשה, לגלקסיה רחוקה.

2. לתפוס רכבת בתוך קניון

קניות זה תמיד רעיון טוב, בטח כשמדובר בדובאי ובטח כשבחוץ חם והקניון ממוזג ונעים. בדובאי מבחר מרכזי קניות. החדש שבהם הוא "דובאי הילס", הממוקם בשכונת מגורים יוקרתית, מוקפת מדשאות ופארק. בקניון כ-600 חנויות, מסעדות ומקומות בילוי, כולל קולנוע וסופר-מרקט. אם אתם מגיעים לקניון עם ילדים, אל תפספסו את האטרקציה הכי שווה בקניון – רכבת הרים "הסופה" The Storm להעלאת אדרנלין. בנוסף, בקניון נמצא "אדוונצ'ר פארק" עם מתקנים לילדים בכל הגילאים, שיבטיחו לכם כמה שעות של שקט.

3. יער טרופי בלב המדבר

מתי בפעם האחרונה יצא לכם להיות בתוך יער טרופי מרהיב? היער הזה, שנמצא בתוך דובאי המדברית, נראה כאילו נלקח מתוך סרט. ה"גרין פלאנט" משמש בית ליותר מ-3000 מינים וזנים של בעלי חיים וצמחים. מטרתו לחנך, לשמור וללמד את תפקידו החשוב והקריטי של היער הטרופי לכדור הארץ. ביער הטרופי של דובאי נחשפים ליערות של דרום מזרח אסיה ועד לג'ונגלים של דרום אמריקה. המקום מחולק ל-4 מפלסים מרהיבים עם גשרים, מפלים ובעלי חיים מסקרנים ומתוקים. דגי פיראנה טורפים, צבי ים, לטאות ונחשים, מכרסמים ויונקים, ציפורים אקזוטיות ואפילו כמה מעופפים – מקום מושלם לבילוי משפחתי ביום קיץ חם בדובאי.

4. עולם האשליות

עולם האשליות בדובאי הוא מקום בו ניתן לחוות את הבלתי אפשרי – בין אם אתם חובבי צילום, מכורים לרשתות החברתיות או הורים לילדים קטנים שאוהבים קסמים. מוזיאון האשליות, הממוקם באל סיף, הוא למעשה מוזיאון האשליות האופטיות הגדול בעולם, עם כ-80 מיצגים שונים שיערימו על החושים שלכם ויותירו אתכם פעורי פה. במוזיאון, שום דבר הוא לא מה שאתם רואים באמת, הכול אחיזת עיניים: החל מאוסף הולוגרמות אופטיות ועד למנהרות שישגעו אתכם ויגרמו לכם להאמין שהאדמה עוברת מתחת לרגליכם.

5. לצלול עם דולפינים בפארק

מה יותר קורץ מלקפוץ אל המים הקרירים ביום חם בדובאי? אולי תוספת של דולפינים חמודים שילוו אתכם מתחת למים.  מפרץ הדולפינים של פארק המים הגדול בעולם "אטלנטיס אקווה-וונצ'ר" התחדש ב-3 אטרקציות חדשות: קיאק דולפינים, הקיאק היחיד באיחוד האמירויות הערביות המשלב דולפינים; שייט לצד דולפינים; ודולפינים בזריחה - כניסה לחלק הרדוד של הלגונה עם מומחה ליונקים ימיים, בזמן הזריחה ולפני כולם, יחד עם הדולפינים בשגרת הבוקר היומית שלהם. אקווה-ונצ'ר הוא פארק המים היחיד במזרח התיכון, שהשיג הסמכה מטעם איגוד בעלי החיים והאקווריומים AZA, בטיפול ורווחת בעלי חיים. בנוסף, על כל אורח שמתנסה באטרקציה במפרץ הדולפינים, אטלנטיס תורמת דולר 1 לשותפויות של שימור וקיימות מקומית ובינלאומית.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיפספורט 743 יעדי קיץ חלומיים למשפחות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: