אא

CONSTANCE HOTELS & RESORTS עולם שלם של חוויות

חופשות באיי האוקיינוס ההודי יאפשרו לכם לחוות ממקור ראשון את גלי הים המנשקים את השמש, לצפות בחיות הבר הימיות במקומן הטבעי, ולהתענג על האירוח המסורתי האדיב | בשיתוף Constance

צילום: יחצ צילום: יחצ

כמותג מאוריציאני, Constance Hotels & Resorts מספקת חוויה שנולדה מתוך התרבות המקומית. לרשת שבעה אתרי נופש אותנטיים ברמת חמישה כוכבים במאוריציוס, המלדיביים, סיישל ומדגסקר, ושלושה מסלולי גולף גורפי פרסים - אחד בסיישל ושניים במאוריציוס.

אתרי הנופש של Constance Hotels & Resorts מאפשרים לכם לחוות את החוויות הייחודיות ביותר באיי האוקיינוס ההודי.

מסע של תגליות קולינריות

ב-Constance Hotels & Resorts יש גסטרונומיה מעוררת יותר מסתם תשוקה. האהבה הזאת היא אמנות חיים המחלחלת לכל פן של חוויית האירוח. בהסתמך על 50 שנות ידע וניסיון, אתרי האירוח בוחרים את השפים והסומליירים שלהם בקפידה מרבית, כך שאלו יוכלו להנחות אתכם במסע רב חושי מסביב לעולם דרך חוויות קולינריות אקלקטיות.

השפים אולי מגיעים מאזורים שונים בעולם, אך חוט משותף אחד שוזר אותם יחד: התשוקה שלהם לעבודה, והכישרון והיכולת שלהם ליצור סימפוניה של טעמים שמשקפת באופן מדויק את ההשראות המגוונות שלהם. המטרה: שתצללו לתוך העולם הייחודי של קונסטנס, שבו כל החושים שלכם ידלקו. בתפריט תמצאו לבבות דקל לצד סורבה גויאבה סינית, לובסטר צלוי עם רוטב וניל ריחני, רביולי עם גבינת קצ'וריקוטה על מצע עלים ירוקים, מרק דגים בעיטור עלי מורינגה, מרק לקסה קלאסי עם שרימפס... הטעמים והניחוחות שעולים מהמטבח משתלבים יחדיו בצורה גאונית.

צילום: יחצצילום: יחצ

ידוע שעם האוכל בא התיאבון, ובמקרה שלנו - התיאבון ליין מרווה ועשיר בטעמים. ב-Constance Hotels & Resorts, האהבה ליין באה לידי ביטוי במרתפי היין המפוארים. "מרתף הפני הכחול" ב-Constance Belle Mare Plage הוא אחד ממרתפי היין הגדולים ביותר באוקיינוס ​​ההודי, והוא מתפאר בלמעלה מ-35,000 בקבוקים מ-2,500 יקבים ברחבי העולם. כל בקבוק שנבחר בקפידה מספר את סיפורו של יינן נלהב שעמו קשר אתר הנופש קשרי נפש הדוקים.

כמקום מפגש ידוע לכל חובבי הגסטרונומיה, Constance Hotels & Resorts מארחת פסטיבלים קולינריים וייננות אייקוניים כבר מספר שנים, ומפגישה בין אנשי מקצוע וחובבי הנאות. La Paulee, למשל, הוא אירוע אקסקלוסיבי שמאחד שפים, סומליירים, כורמים ואניני יין, ובו כמה מאנשי המפתח המפורסמים ביותר בעולם מתאחדים כדי לחגוג את סיום הבציר בבורגון. פסטיבל "קונסטנס קולינרי", מצדו, הוא מסע קולינרי מתוזמר להפליא, בו שפים בעלי כוכבי מישלן והשפים עטורי הפרסים של קונסטנס מתחרים זה בזה בהכנת יצירות מופת קולינריות. זו ללא ספק חוויה מענגת של פעם בחיים!

יעד הבריאות האולטימטיבי

חופים חוליים עדינים, לגונות חלומיות בצבע טורקיז, נוף בגווני ירוק אזמרגד ושמים כחולים עזים... רק המיקום של אתר הנופש יכול לספק לכם חוויה של רווחה טהורה ומוחלטת. ספא קונסטנס בנוי על שנים של מצוינות וידע, והוא תוכנן בקפידה כמקלט שליו עבורכם כנופשים שרוצים להתמקד מחדש בעצמכם. 

בנוסף לתפריט טיפולי ספא מקיף, קונסטנס מציעה מגוון טיפולים שמותאמים אישית להעדפות וגילאים שונים. למעשה, גם ילדים ובני נוער יכולים למצוא את מקומם ולהירגע בספא, מה שיאפשר לכם לצבור זיכרונות משפחתיים לא שגרתיים. 

כל יעד מציע נגיעה ייחודית משלו, עם שפע של טיפולים חדשניים, מגוון מוצרים יוצאי דופן ומותגים בינלאומיים - כמו מותג הקוסמטיקה הצרפתי היוקרתי Sisley. קונסטנס גם חוגגת את המורשת המקומית של כל יעד באמצעות מוצרים ששואבים השראה מהאוקיינוס ההודי.

כדי לשקף את הפילוסופיה המאוזנת והבריאה של Constance Hotels & Resorts, תוכלו לענג את החך עם תפריט מגוון שמתאים לכל חיך ולכל העדפה תזונתית: החל מטופו טעים וריזוטו כרובית וכמהין, ועד סלט בקר תאילנדי מסורתי.

צילום: יחצצילום: יחצ

מדי יום רביעי מתקיימות במים, על החוף או בגנים שלל פעילויות בסימן בריאות וכושר: מפגשי יוגה עם עלות השחר או בין הערביים, מפגשי מדיטציה רגועים או טיולי טבע נמרצים — שיאפשרו לנשמה שלכם להתאחד עם הטבע שמסביב. 

חווית גולף בלתי נשכחת

בין איי האוקיינוס ההודי, הידועים ביופיים הטבעי ובנוף עוצר הנשימה, שוכן גן עדן יוצא דופן לחובבי הגולף. חופים חוליים לבנים, לגונות צלולות וצמחייה שופעת מכינים את השטח למסלולי גולף מדהימים המשתלבים בצורה חלקה וטבעית באזור הכפרי השלו.
רשת Constance Hotels & Resorts בעלת למעלה מ-30 שנות ניסיון בתחום הגולף, והיא מונעת על ידי תשוקה אמיתית לספורט. לכן, היא שיכללה את אמנות יצירת חוויות הגולף יוצאות הדופן, ומאפשרת לכם להתאמן על כישוריכם על רקע הקסם של הים והכפר. שלושת מסלולי הגולף, שעוצבו על ידי אנשי מקצוע מוערכים כמו יו באיוצ'י, פיטר אליס ורודני רייט, פונים לחובבנים ומקצוענים כאחד, ומציעים חווית גולף מאתגרת ושובת לב.

מסלולי האליפות של 18 גומות, העומדים בסטנדרטים של PGA, קיבלו זה מכבר את פניהם של שחקנים מפוארים כמו הסקוט קולין מונטגומרי, טום להמן האמריקאי ואיאן ווסנם הוולשי. כפורצת דרך בתחום הגולף באזור האוקיינוס ההודי, Constance Hotels & Resorts פתחה את המגרש הראשון שלה בשנת 1992 בבל מאר, מאוריציוס. מגרש הגולף Legend, השוכן ליד אחד החופים המדהימים ביותר של מאוריציוס, הפך במהירות לחביב שחקני גולף מקצוענים - ואף זכה לאחרונה בטקס פרסי הגולף העולמי לשנת 2022 כמגרש הטוב ביותר באזור האוקיינוס ההודי.

צילום: יחצצילום: יחצ

ההרפתקה נמשכת עם פתיחת Constance Belle Mare ב-2003 והשקת ה-Constance Lemuria Golf Course - מסלול האליפות היחיד בן 18 הגומות באיי סיישל. מדובר במסלול שמספק אתגרים אדירים, ומאפשרים לכם כשחקנים להיכנס ממלכה שבה קיימים רק אתם וכדור הגולף שלכם. 

אקדמיית הגולף של קונסטנס במאוריציוס מציעה מפגשי אימון אישי מקיפים שמותאמים למתחילים ולשחקני גולף מנוסים כאחד. תוך התמקדות הן בספורט והן בהנאה המשותפת מגולף, האקדמיה יוצרת חוויות בלתי נשכחות לכל שחקן ושחקנית.

צילום: יחצצילום: יחצ

בין אם אתם חובבי קולינריה, יין איכותי, ספא ובריאות או מסלולי גולף מאתגרים - יש לכם למה לצפות באתרי הנופש של קונסטנס. להזמנת החופשה הבאה שלכם, בקרו באתר Constance Hotels & Resorts.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט 743 יעדי קיץ חלומיים למשפחותמאורציוס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: