אא

קבוצת Emirates מדווחת על השנה הרווחית ביותר בתולדותיה

בשנת הכספים, שהסתיימה ב-31 במרץ 2023, קבוצת אמירייטס רשמה רווח שיא של 10.9 מיליארד דירהם (3.0 מיליארד דולר ארה"ב) לעומת הפסד של 3.8 מיליארד דירהם (1.0 מיליארד דולר ארה"ב) בשנה הקודמת

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

קבוצת אמירייטס פרסמה היום את הדוח השנתי שלה לשנים 2022-23, ודיווחה על השנה הרווחית ביותר בהיסטוריה שלה.

אמירייטס השיגה רווחי שיא חדשים, מהפך דרמטי מההפסד שלה בשנה שעברה. הן Emirates והן dnata, סוכנות הנסיעות הלאומית של דובאי, חוו גידול משמעותי בהכנסות בשנים 2022-23, כאשר הקבוצה הרחיבה את פעילות התעופה והנסיעות שלה בעקבות הסרה של כמעט כל המגבלות הקשורות למגפת הקורונה ברחבי העולם.

בשנת הכספים, שהסתיימה ב-31 במרץ 2023, קבוצת אמירייטס רשמה רווח שיא של 10.9 מיליארד דירהם (3.0 מיליארד דולר ארה"ב) לעומת הפסד של 3.8 מיליארד דירהם (1.0 מיליארד דולר ארה"ב).

בשנה החולפת הכנסות הקבוצה היו 119.8 מיליארד דירהם (32.6 מיליארד דולר), עלייה של 81% לעומת התוצאות בשנה שעברה. יתרת המזומנים של הקבוצה עמדה על 42.5 מיליארד דירהם (11.6 מיליארד דולר), הגבוהה ביותר שדווחה אי פעם, עלייה של 65% מהשנה שעברה.

שייח' אחמד בן סעיד אל מקטום, יו"ר ומנכ"ל חברת התעופה והקבוצה של Emirates, אמר: "אנו גאים בביצועים שלנו ב-2022-23, שהם לא רק התאוששות מלאה, אלא גם תוצאת שיא. הישג זה לא היה מתאפשר ללא שייח' מוחמד בן ראשיד אל מקטום, סגן נשיא וראש ממשלת איחוד האמירויות ושליט דובאי, שהוא גם המנוע מאחורי קבוצת אמירייטס".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסדובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: