אא

בשורה לנוסעים: אל על מחזירה את השירות המבוקש

בדצמבר האחרון אל על ביטלה את האפשרות להמיר כרטיס טיסה לשובר כספי, אך כעת האפשרות חוזרת בתשלום סמלי, ובהמשך בתמחור דינמי. כל הפרטים על הבשורה של אל על

צילום: יח״צ, אל על צילום: יח״צ, אל על

השוברים הכספיים חוזרים לאל על: במהלך הקורונה אל על אפשרה ללקוחות החברה להמיר את כרטיס הטיסה תמורת שובר כספי באל על. אחרי הארכות רבות, בדצמבר האחרון אל על ביטלה את האפשרות, אך כעת היא צפויה להחזיר את השוברים, אך בתשלום. 

בעקבות הדיווחים, גורמים באל על אישרו לפספורטניוז כי בקרוב, תמורת 19 דולר לטיסות לטווח קצר ובינוני, ו-29 דולר לטיסות לטווח ארוך, הלקוחות יוכלו להמיר את כרטיס הטיסה לשובר כספי באל על, במידה וירכשו את האפשרות להמיר את הכרטיס לשובר, אך רק במועד הזמנת הכרטיס. 

בארץ או בחו"ל? הכנו לכם מגזין מיוחד שכולו חופש - הקליקו לקריאה

בהמשך, אל על תעבור ל״תמחור דינמי״ של האפשרות, כלומר המחיר ישתנה לפי פרמטרים שיקבעו. השוברים הכספיים יהיו בתוקף למימוש עד ה-31 בדצמבר 2024, ולנסיעות עד דצמבר 2025, כלומר תוקף ארוך במיוחד. לצד זה, השוברים יהיו תקפים גם בטיסות סאן דור, אל על, אך לא בתעריפי Lite, כלומר רק קלאסיק ומעלה. 

מדובר בהטבה משמעותית שנותנת ״ראש שקט״ לנוסעי אל על, ואף יתרון על פני חברות תעופה אחרות. לפי התוכנית האסטרטגית שאל על הציגה בתחילת 2023, החברה שמה יעד לתשואה ישירה לנוסע (Upsell) מ-13 דולר כפי שהיה ב-2019, ל-31 דולר עד 2028. לפי המצגת, החברה צפויה להשיק מוצרים נוספים כמו: עלייה מוקדמת למטוס בתשלום כפי שהיה בעבר, כבודה עודפת, ותמחור עדכני למחלקות הפרימיום.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: