אא

השקעה נבונה: לימסול כמו שלא הכרתם

עיר הנמל הקפריסאית מהווה יעד מבוקש לא רק עבור ישראלים המעוניינים לנפוש באי השכן והפסטורלי, אלא גם בזכות השקעות נדל"ן אטרקטיביות במיוחד. בשיתוף A.M.Y Properties LTD

המרינה החדשה בלימסול. צילום: פספורטניוז המרינה החדשה בלימסול. צילום: פספורטניוז

שניים מהעקרונות הכי חשובים בעולם הנדל"ן הם לוקיישן וטיימינג. בחירת יעד מנצח הזוכה לביקושים גבוהים ולצידו העיתוי בו נרכש הנכס, תוך ראייה עתידית של הנולד והשגת התשואה המקסימלית.

בעוד שוק הנדל"ן בישראל והריביות מזנקות ללא הרף ובינתיים מסרבות להראות סימני האטה, יותר ויותר משקיעים מגלים כי לקפריסין הסמוכה, המרוחקת כ-45 דקות טיסה בלבד מנתב"ג, יש הרבה מה להציע.

אם להיות ספציפיים יותר, אחד מיעדי הנדל"ן התוססים ביותר באי השכן מקורם בעיר הנמל לימסול, הנחשבת שלא בכדי למטרופולין התוסס של קפריסין וכיעד מצוין עבור משקיעים זרים.

כל הדרכים מובילות לקפריסין

כ-1.2 מיליון תושבים מתגוררים בקפריסין שנהנית בעשור האחרון מתור זהב של ממש. היא זוכה לצמיחה כלכלית, יציבה מבחינה פוליטית ומהווה חלק אינטגרלי מהאיחוד האירופי. נתונים אלו מבססים את מעמדה כמדינה בעלת אופק כלכלי אליה לוטשים עיניים משקיעים זרים רבים.

קפריסין גם מציעה את אחת מסביבות המס הנמוכות ביותר מבין מדינות ה-OECD. הממשלה המקומית בראשות הנשיא ניקוס כריסטודולידיס מעודדת השקעות זרות ופועלת בשיתוף פעולה הדוק עם מדינות רבות, כולל ישראל. גישה זו מהווה אבן שואבת עבור חברות גלובאליות מובילות, ביניהן חברות היי-טק וספנות הבוחרות להקים באי השכן מרכזי פעילות רחבי היקף, מגמה המובילה לגידול ניכר גם בצורך בנדל"ן איכותי.

אלא שזוהי רק ההתחלה מבחינתה של קפריסין, שעתידה נראה מזהיר בהחלט. בשנים האחרונות התגלו סמוך לחופיה הדרומיים מאגרי גז טבעי ענקיים, כאשר עם תחילת הפקת הגז מן הים, היא צפויה להגיע לעצמאות אנרגטית ולהתחיל בייצוא גז למדינות אירופה, הצמאות למקורות אנרגטיים. לכך יש להוסיף את משאבי הטבע בהם התברכה קפריסין – חופים קסומים, נופים בתוליים ומזג אוויר נוח לאורך רוב ימות השנה. כל אלו ועוד מעניקים לקפריסין מעמד אשר הולך ומתעצם מדי שנה, בדגש על תעשיית תיירות משגשגת התורמת מדי שנה כ-5 מיליארד דולר לתל"ג המקומי ומספקת תעסוקה לכ-115 אלף עובדים סך הכל.

משהו חדש מתחיל בלימסול

לימסול היא העיר השנייה בגודלה בקפריסין, אחרי ניקוסיה הבירה, אולם מבחינה גיאוגרפית היא נחשבת לעיר הגדולה וללא ספק החשובה ביותר במדינה.

הסיבה לכך היא בראש ובראשונה הנמל הראשי באי, אליו מגיעות השכם והערב אוניות משא, מעבורות וקרוזים. מעבר להיותה מרכז תעשייתי שוקק חיים, לימסול גם מהווה מוקד תיירותי מוביל עם אטרקציות פופולאריות שקשה לוותר עליהן, כמו חוף ים מהפנט, טיילת תוססת, נמל דייגים עם ניחוח של פעם ואתרים ארכיאולוגיים שקשה להישאר אדיש אליהם.

ואם זה לא מספיק, חובבי ההימורים שביניכם ודאי ישמחו לגלות כי בקיץ הקרוב צפוי להיפתח בעיר הקזינו הגדול ביותר באירופה (City of Dreams) שיכלול גם מרכז כנסים, מלון בדרגת 5 כוכבים עם כ-500 חדרים ושורה של אטרקציות נוספות, כשהוא צפוי לארח כ-300 אלף איש בשנה.

יוקרה היא שם המשחק: פרויקט Terra Court

אחרי שהבנתם עד כמה לימסול היא הדבר החם בעולם הנדל"ן, הגיע הזמן לעבור מדיבורים למעשים. זה הזמן להציג בפניכם את הפרויקט האקסקלוסיבי Terra Court הממוקם בשכונת Germasogeia בלימסול. מדובר בפרויקט בוטיק הכולל שני בניינים בני 4 קומות כל אחד ו-15 דירות בכל בניין בהיקף 2 או 3 חדרים (50 ו-80 מ"ר בהתאמה). הבניינים שהוקמו במסגרת הפרויקט אף זכו לקבל את סיווג דירוג האנרגטי A, שמשמעותו ניצול אנרגטי מקסימלי וחיסכון סביבתי ניכר.

מיקום הפרויקט מהווה גם כן נתון אסטרטגי חשוב. הוא נמצא במרחק נסיעה של פחות מ-10 דקות מחוף הים ומרכז העיר לימסול, כאשר גם הכביש המהיר המחבר בין לימסול ללרנקה, נמצא בסמוך במרחק של פחות מ-5 דקות נסיעה. במרחק זהה נמצאים גם בית הספר הפרטי והמוערך Foley’s School וכן בית החולים הפרטי German Oncology Center. עוד ניתן למצוא בסביבת הפרויקט מכללה טכנולוגית להכשרת טכנאים שעתידה להיפתח בתקופה הקרובה ואטרקציות נוספות.

עוד מציג הפרויקט עיצוב מושקע, סטנדרט בנייה גבוה הכולל מפרט טכני עשיר עם אריחי גרניט פורצלן במידות 120X60, ארונות קיר בכל חדרי השינה, גופי תאורה מהודרים וכלים סניטריים יוקרתיים, לרבות אסלות תלויות ומחיצות זכוכית בחדרי האמבטיה והמקלחות.

על הפרויקט אמונה החברה היזמית הקפריסאית A.M.Y Properties LTD המהווה חלק מקבוצת Altano הקנדית עטורת הפרסים, המפתחת מזה כשלושה עשורים פרויקטים למגורים בקנדה ובארצות-הברית. בקבוצה זיהו זה מכבר את פוטנציאל התשואה המצוין בקפריסין, ובחרו לצאת בתהליך מואץ של רכישות קרקעות למגורים ברחבי המדינה. התוצאה: שורה של פרויקטים בעיר לימסול, ביניהם בנייה של כ-50 קוטג'ים בשכונת Pareklissa שבפאתי העיר.

אז למה כדאי להשקיע בפרויקט Terra Court? קבלו כמה עובדות שאסור לכם לפספס. מדובר על פרויקט עם פוטנציאל תשואה שנתית הנע בין 8-5 אחוזים, לצד עלייה עתידית בערך הנכס.

בשלב זה מוצעות הדירות בפרויקט במחירי פריסייל מיוחדים יחד עם פריסת תשלומים נוחה. הפרויקט מלווה על ידי עורך דין מקומי דובר אנגלית, עובדה המסייעת למשקיעים לזכות בליווי צמוד ובמעטפת מקצועית מלאה, הכוללת גם פתיחת חשבון בנק מקומי.

רוכשי דירות בפרויקט שירצו להשכיר את נכסיהם יוכלו להיעזר בחברה מקומית ואמינה לניהול נכסים, שעובדת בשיתוף פעולה עם A.M.Y Properties.

מסירת הדירות מתוכננת לאוקטובר 2023, כאשר המחיר ההתחלתי הינו 214,900 יורו לפני מע״מ.

רוצים לשמוע עוד על הפרויקט? לחצו כאן

למען הסר ספק, המידע באתר הינו בגדר המלצה בלבד ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קפריסיןלימסולנדל"ן חו"ל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: