אא

לופטהנזה מציעה לנוסעים: Take Away של ארוחות, חטיפים ומשקאות במחיר נמוך

"Onboard Delights Last Minute" – זו היוזמה החדשה של לופטהנזה למכור לנוסעים לפני הנחיתה מוצרי מזון, שלא נצרכו בטיסה, על מנת למנוע בזבוז

לופטהנזה. צילום: 123rf לופטהנזה. צילום: 123rf

מזה קרוב לשנתיים לופטהנזה מציעה לנוסעים בטיסות הנמשכות יותר משעה מגוון איכותי של ארוחות טריות, חטיפים ארוזים ומשקאות. הארוחות הטריות, הסלטים והכריכים, מוכנים טריים מדי יום על ידי חברת הקייטרינג Gate Gourmet לפי מתכונים של dean&David, כמו גם עוגות של Dallmayr, בנמלי הבית של החברה בפרנקפורט ובמינכן. כיוון שכולם מוכנים ללא חומרי צבע או חומרים משמרים, יש להם חיי מדף קצרים, וצריך להיפטר מהם, אם הם לא נצרכים בטיסה.

כעת החליטה לופטהנזה להשיק את יוזמת "Onboard Delights Last Minute". במסגרת היוזמה החדשה לנוסעים יש הזדמנות לרכוש ארוחות, שלא נמכרו עד זמן קצר לפני הנחיתה בכל הטיסות לפרנקפורט ולמינכן, בהן מוצעת התוכנית, במחיר נמוך ואחיד של 3.50 יורו, ולקחת איתם.

היוזמה החדשה, לאחר שלופטהנזה הציגה את האפשרות של הזמנה מוקדמת של מוצרים אלה כבר בחודש פברואר, מהווה צעד נוסף במגמה למנוע בזבוז מזון. ראוי לציין כי רכישות במתכונת זו גם מזכה את הנוסעים במיילים של חברי מועדון הנוסעים.

המטרה של לופטהנזה היא לצמצם את כמות פסולת המזון ב-50 אחוז עד 2025 בהשוואה לשנת 2019. לשם כך, קבוצת לופטהנזה מייעלת את תהליכי ההסעדה בטיסה, מציעה לנוסעים אפשרות להזמין ארוחות מראש ומפחיתה את כמות המוצרים המוחזקים במלאי. כתוצאה מכך, לופטהנזה כבר הצליחה להפחית את שיעור המזון הנזרק ב-45% בשנת 2022 בהשוואה לשנה הקודמת.

ראוי לציין, כי חברות קבוצות לופטהנזה: אוסטריאן, אירו-ווינגס ו-SWISS, כבר מציעות מזון שלא נמכר במחירים מוזלים מאז אשתקד. כתוצאה מכך, בשנת 2022 נמכרו לנוסעים כ-80,000 מוצרי מזון, שאילולא כן היו מושלכים לפח.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: