אא

דיגיטלית מאי פעם: Emirates מוציאה את כרטיסי הטיסה המודפסים

החל מה-15 במאי, חברת התעופה תדרוש מרוב הנוסעים היוצאים מדובאי להשתמש בכרטיס עלייה למטוס מהנייד במקום בגרסת הנייר המודפסת

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

תוך כדי צעד קדימה במאמץ שלה להציע ללקוחות את הנוחות המקסימלית ושימוש באמצעים דיגיטליים, חברת התעופה Emirates תדרוש מרוב הנוסעים היוצאים מדובאי החל מה-15 במאי, להשתמש בכרטיס עלייה למטוס מהנייד במקום בגרסת נייר מודפסת שהיתה מקובלת עד כה.

נוסעים המבצעים צ'ק-אין בטרמינל 3 בדובאי, יקבלו את כרטיס העלייה למטוס לנייד שלהם באימייל או ב-SMS.

נוסעים שמבצעים צ'ק-אין באינטרנט יכולים לטעון את כרטיס העלייה למטוס שלהם בארנק Apple או Google Wallet, או לאחזר את כרטיס העלייה למטוס באפליקציית Emirates למשתמש. הקבלה על הכבודה אף היא נשלחת ישירות לנוסעים באימייל, או זמינה באפליקציית Emirates.

ב-Emirates מציינים כי יוזמה זו תפחית משמעותית את בזבוז הנייר ובו זמנית תציע חוויית צ'ק אין דיגיטלית נוחה ומהירה לנוסעים היוצאים מדובאי. בנוסף, השירות מקטין את הסיכון לאובדן  כרטיסי העליה למטוס, ומעניק לנוסעים שקט נפשי בעת הנסיעה.

ניתן להשתמש בכרטיס העלייה לנייד לאורך כל הנסיעה - בדובאי בדיוטי פרי, בתהליך הביטחון ובעלייה למטוס, זאת על ידי הצגת כרטיס העלייה למטוס בנייד. צוות Emirates בשדה בתעופה יסרוק את קוד ה-QR בכרטיס העלייה הדיגיטלי כאשר הנוסעים עוברים בשדה התעופה ואל המטוס.

צילום: אמירייטסצילום: אמירייטס

חלק מהנוסעים עדיין עשויים להידרש להדפיס את כרטיס העלייה למטוס - למשל בעת נסיעה עם תינוקות, קטינים ללא ליווי, נוסעים הזקוקים לסיוע מיוחד, נוסעים עם טיסות המשך בחברות תעופה אחרות, וכל הנוסעים בטיסות לארה"ב.

האפשרות להדפיס כרטיס עלייה למטוס זמינה על פי בקשה בדלפקי הצ'ק-אין, במקרים בהם לנוסעים אין מכשיר נייד, או אם הם לא מצליחים לגשת למידע במכשירים שלהם מסיבות כמו: הירקנות הסוללה, תקלה במערכת, עיכוב במשלוח הודעות או חוסר יכולת לגשת ל-WIFI, לרשת או לחבילת נתונים.
מיליוני נוסעי Emirates כבר נהנו מהנוחות של נסיעות עם שירות דיגיטלי. בנוסף לניהול צ'ק-אין, המשתמשים באפליקציית Emirates יכולים גם לגשת מראש לתפריטים דיגיטליים, ולהקדיש זמן ליצירת רשימת השמעה של סרטים, תוכניות טלוויזיה ופלייליסטים מועדפים של מוזיקה, אותם הם יכולים לסנכרן מהמכשיר שלהם. 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסדובאיEmiratesפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: