אא

חובבי קניות? תראו מה מציעים לישראלים במגוון אאוטלטי המעצבים של McArthurGlen באירופה

איטליה, צרפת, גרמניה ובכל אירופה - אין חופשה בלי שופינג ואאוטלטי המעצבים של McArthurGlen יספקו לכם בילוי של יום שלם ובעיקר את המבצעים הטובים ביותר של מרבית מותגי האופנה העולמיים. בשיתוף McArthurGlen

McArthurGlen Designer Outlet Berlin. צילום: McArthurGlen McArthurGlen Designer Outlet Berlin. צילום: McArthurGlen

קבוצת McArthurGlen מובילה את שוק האופנה הבינלאומי עם 25 אאוטלטי מעצבים בכל רחבי אירופה.

כל האאוטלטים שלה קרובים לערי תיירות מרכזיות, ומספקים תחושה ומראה של ביקור בבוטיקים היוקרתיים בעולם, בין השאר בזכות חוויית הקניות המותאמת אישית והשירות יוצא הדופן במתחם. בבוטיקי המעצבים תוכלו לבחור בין למעלה מ-300 מותגים מקומיים ובינלאומיים, וליהנות ממחירי אאוטלט של עד 70% הנחה בכל ימות השנה - ומבצעי קיץ שמאפשרים קבלת הנחה נוספת.

Designer Outlet Roermond. מקור תמונה: מקארתורגלןDesigner Outlet Roermond. מקור תמונה: מקארתורגלן

השאיפה היא לספק לכם חוויות רכישה הוליסטית, שאינה מתרכזת אך ורק באופנה. לכן, במרכזי האאוטלט של McArthurGlen תמצאו שלל מסעדות ובתי קפה, אפשרויות תשלום במטבעות מכל העולם, שירותי החזר מס והמרת כספים, אוטובוסי שאטל יומי מערים סמוכות, עמדות טעינה לרכב חשמלי ו-WiFi בחינם. 

רוצים ליהנות משובר הנחה?

Designer Outlet Parndorf. מקור תמונה: מקארתורגלןDesigner Outlet Parndorf. מקור תמונה: מקארתורגלן

תוכלו לבקר בבוטיקי המעצבים הנבחרים של McArthurGlen בערים הבאות:

איטליה

באיטליה תמצאו מבחר אאוטלטי מעצבים שקרובים לכל יעדי התיירות העיקריים, וביניהם:

1. Designer Outlet Serravalle 
רק שעה ממילאנו ו-45 דקות מג'נובה, ואתם מגיעים לאאוטלט המעצבים הגדול באירופה! במתחם תמצאו למעלה מ-230 חנויות, שמציאות עד 70% הנחה למיטב מותגי האופנה - ביניהם Balenciaga, Celine, Emilio Pucci, Givenchy, Saint Laurent - בנוסף למבצעי קיץ משתלמים. האאוטלט מעוצב בהשראת האדריכלות הליגורית, עם מזרקות ופסלים שנעשו על ידי אמנים עכשוויים חשובים.

Designer Outlet Serravalle. מקור תמונה: מקארתורגלןDesigner Outlet Serravalle. מקור תמונה: מקארתורגלן

2. Designer Outlet Noventa di Piave 
בסביבה ארכיטקטונית יפהפייה, מקושטת בפסיפסים וציורי קיר ובהשראת ארמונות ונציאניים, Noventa di Piave Designer Outlet מציע את מיטב מותגי היוקרה לצד מותגי לייף סטייל בינלאומיים ואיטלקיים נחשקים. כאן תמצאו מעל 150 בוטיקי מעצבים, שנמצאים במרחק של 40 דקות בלבד מוונציה. ביניהם תוכלו למצוא קולקציות של Fendi, Gucci, Loro Piana, Marni ,Salvatore Ferragamo בהנחות אטרקטיביות. 

Designer Outlet Noventa di Piave. מקור תמונה: מקארתורגלןDesigner Outlet Noventa di Piave. מקור תמונה: מקארתורגלן

3. Designer Outlet Barberino 
במרחק של 30 דקות בלבד מפירנצה ו-45 דקות מבולוניה, Barberino Designer Outlet שוכן בין גבעות טוסקנה ונגיש בקלות מהכביש המהיר המחבר בין שתי הערים. הארכיטקטורה של האאוטלט שאבה השראה רבה מתקופת הרנסנס ומציעה חווית קניות מרגיעה ומרוממת חושים. בין 120 החנויות במתחם תמצאו את Boss, Bluemarine, Dolce & Gabbana, Furla, Nike, Twinset יחד עם מותגים איטלקיים מקומיים כמו The Bridge עם מוצרי עור מדהימים מפירנצה, Luisa Spagnoli, Pinko, ו- Maliparmi.

Designer Outlet Barberino . מקור: מקארתורגלןDesigner Outlet Barberino . מקור: מקארתורגלן

4. Designer Outlet Castel Romano
במרחק של 30 דקות בלבד מרומא, נמצא Castel Romano Designer Outlet.
Castel Romano הוא אאוטלט המעצבים האחד והיחיד של עיר הבירה של איטליה, בו המקומיים קונים את מיטב בגדי המעצבים שלהם, כולל Valentino, Armani, Etro, Missoni, Michael Kors, Jimmy ChooPhilipp Plein, Versace ועוד. הודות להיצע הרחב של מעל 150 מותגים איטלקיים ובינלאומיים, זהו היעד האידיאלי לאוהבי המותגים.

Designer Outlet Castel Romano. מקור: מקארתורגלןDesigner Outlet Castel Romano. מקור: מקארתורגלן

אוסטריה

5. Designer Outlet Parndorf
לא קשה להבין מדוע זו חנות המעצבים הידועה ביותר באוסטריה. בהיותו ממוקם במרחק של 30 דקות נסיעה בלבד מווינה, Designer Outlet Parndorf הוא ביתם של רבים ממותגי היוקרה, המעצבים והלייף סטייל המבוקשים בעולם. במקום תמצאו מעל 160 מותגים, שמשתלבים נהדר בתוך ארכיטקטורה תוססת בהשראת סגנון בורגנלנד המקומי. בין השמות המוכרים באאוטלט תמצאו את Polo Ralph Lauren, Prada, Boss ,Longchamp, Michael Kors, Bally, Tommy Hilfiger, תוכלו לצאת למסע שופינג יוצא דופן. 

Designer Outlet Parndorf. מקור: מקארתורגלןDesigner Outlet Parndorf. מקור: מקארתורגלן

6. Designer Outlet Salzburg 
במרחק של 10 דקות בלבד ממרכז העיר זלצבורג וחמש דקות הליכה מנמל התעופה שלה, מגיעים לאאוטלט קסום עם למעלה מ-100 בוטיקי מעצבים! בזכות אאוטלט המעצבים של זלצבורג תוכלו לצאת ישר מהמטוס לבילוי שופינג לילי. האאוטלט הוא ביתם של כמה מהמעצבים הטובים ביותר והוא כולל מותגים כמו: Asics, Coach ,Under Armour, Karl Lagerfeld ועוד.

Designer Outlet Salzburg. מקור: מקארתורגלןDesigner Outlet Salzburg. מקור: מקארתורגלן

הולנד

7. Designer Outlet Roermond
עם הארכיטקטורה המדהימה שלו, המיקום על שפת התעלה, המותגים הנוצצים ובתי הקפה והמסעדות המתוחכמים שלו, Designer Outlet Roermond מאפשר את אחת מחוויות הקנייה המובילות באירופה. בין הבוטיקים תמצאו את Gucci, Burberry, Hogan, Salomon, Woolrich, Chloé, Off-White. במרחק של 40 דקות בלבד מדיסלדורף, איינדהובן ומאסטריכט, הוא ממוקם באופן אידיאלי עבור מטיילות ומטיילים חובבי אופנה. 

Designer Outlet Roermond. מקור: מקארתורגלןDesigner Outlet Roermond. מקור: מקארתורגלן

גרמניה

8. Designer Outlet Berlin 
במרחק 30 דקות בלבד מברלין נמצאים 90 בוטיקי מעצבים בהנחות מפתיעות, ו-10 מסעדות מענגות. טיול מרגש בעיר הדינמית והצעירה הזו פשוט לא שלם בלי ביקור באאוטלט המעצבים של ברלין. קל לשלב יום סיור בבתי הקפה וגלריות האמנות הכי מגניבים בעיר עם קניות של מותגים פופולריים כמו:Adidas, Birkenstock, Boss  Calvin Klein ,Columbia בעיר האופנתית והצעירה הזו. 

Designer Outlet Berlin. מקור: מקארתורגלןDesigner Outlet Berlin. מקור: מקארתורגלן

צרפת

9. Designer Outlet Paris-Giverny
המרכז החדש ביותר של מקארתורגלן נפתח בבירת האופנה העולמית - פריז. 45 דקות בלבד ממרכז העיר בדרך לנורמנדי היפה תגלו עולם נפלא של מותגי פרימיום, מסעדות והטבות רבות. תוכלו ליהנות מחסכון יוצא דופן הודות להנחות הקיץ המשתלמת במותגים כמו Maje, Sandro, Lacoste, Sergio Rossi, Calvin Klein. ניתן לקבל פטור ממס, ועם דרכון האופנה תקבלו הנחה נוספת של 10%.

Designer Outlet Paris-Giverny. מקור: מקארתורגלןDesigner Outlet Paris-Giverny. מקור: מקארתורגלן

אין חופשה בלי שופינג, ואאוטלטי המעצבים של McArthurGlen יספקו לכם בילוי של יום שלם, ובעיקר את המבצעים הטובים ביותר על מותגי האופנה העולמיים המועדפים עליכם.

Designer Outlet Noventa di Piave. מקור תמונה: מקארתורגלןDesigner Outlet Noventa di Piave. מקור תמונה: מקארתורגלן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: גרמניהאיטליהצרפתהולנדאוסטריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: