אא

The Taste Of Paris: אייר פראנס נוטלת חלק בפסטיבל הטעמים הגסטרונומי היוקרתי של פריז

חברת התעופה הצרפתית לוקחת חלק בפסטיבל הקולינארי היוקרתי בפריז המתקיים במשך 4 ימים. האירוע הגסטרונומי מציג את מיטב הסצנה הקולינרית וכולל בין היתר הצעות ותפריטים מעשי ידי השפים המעוטרים של אייר פראנס

Grand Palais Ephemere. צילום: Shutterstock Grand Palais Ephemere. צילום: Shutterstock

חברת אייר פראנס (Air France) משתתפת החל מאתמול (חמישי) ועד ה-14 במאי בפסטיבל הקולינארי ה-8 של צרפת, ״The Taste of Paris״, המתקיים בגראנד פאלה אפמר בפריז. הפסטיבל הגסטרונומי נערך במשך ארבעה ימים וחושף את מיטב הסצנה הקולינרית של צרפת, כולל מבחר נרחב מעשי ידיי השפים המעוטרים של חברת התעופה הלאומית של צרפת.

השנה, אייר פראנס מציגה בדוכן שלה את "יום אחד, שף אחד", One Day One Chef. מדי יום, שף בכיר שעובד עם אייר פראנס יציע למבקרים בפסטיבל את ההזדמנות לטעום את המנות שיצרו באופן בלעדי עבור הנוסעים של מחלקות היוקרה של אייר פראנס ה-La Première וה-Business, בטיסות לטווח ארוך ובטרקליני העסקים שדה התעופה. השפים הנחשבים: אמנדין צ'אינו, פרנסואה אדמסקי, רג'יס מרקון, תיירי מרקס ומישל רוט, כמו גם אנג'לו מוסה, כולם יטלו חלק בפסטיבל כל אחד מהם ליום אחד יציג את למבקרים את המנות שלהם.

צילום: יח״צצילום: יח״צ

במפגשים מיוחדים בזמן ארוחת הצהריים או הערב, השפים יאפשרו למשתתפים (עד 8 אנשים) לטעום את היצירות הקולינריות האחרונות שלהם שעוצבו במיוחד עבור נוסעי חברת התעופה הצרפתית. המבקרים בפסטיבל האוכל הצרפתי יוכלו לגלות את כל הסודות הכרוכים בהכנת תפריט המוגש בגובה 35,000 רגל. כדי להעצים את החוויה הגסטרונומית הייחודית הזו, המנות יוגשו בכלי השולחן של אייר פראנס מתוצרת גדולי המעצבים הצרפתים.

בנוסף, במשך כל הפסטיבל, כל מבקריו יוכלו ליהנות ממנות פתיחה שיצר השף פרנסואה אדמסקי, כטעימה מקדימה לתענוגות הקולינריים שמציעה אייר פראנס במטוס.

בשנת 2023, אייר פראנס עובדת עם שבעה עשר שפים מוכשרים כדי לקדם מצוינות צרפתית במחלקות היוקרה La Première ו-Business שלה ובטרקליני העסקים בשדות התעופה שלה בפריז.

״כחברת התעופה היחידה ששותפה עם כל כך הרבה שפים בעלי פרופיל גבוה, אייר פראנס מאשרת מחדש את תפקידה כשגרירה של אוכל צרפתי משובח ברחבי העולם״, מציינים בחברת התעופה הצרפתית ומוסיפים: ״חברת התעופה מחוייבת לקדם את המורשת הגסטרונומית הצרפתית העשירה והמגוונת בצורה אחראית יותר, באמצעות שימוש בתוצרת טרייה, מקומית ועונתית כולל הצעת אופציה צמחונית באופן שיטתי.״

אייר פראנס גם מחויבת להציע בטיסותיה 100% בשר, עופות, מוצרי חלב וביצים צרפתיים, כמו גם דגים שנתפסו באופן בר-קיימא, בכל המחלקות שלה ביציאה מפריז ובטרקליני נמל התעופה בפריז. כדי ליצור תפריטים אלה ולעבוד עם השפים הטובים ביותר, אייר פראנס מסתמכת על המומחיות של Servair, המובילה העולמית בתחום הקייטרינג של חברות התעופה, והסטודיו הקולינרי שלה.

לקראת עונת הקיץ השנה, אייר פראנס הודיעה כבר כי תפעיל 31 קווי נופש עונתיים בקיץ הקרוב. חברת התעופה מתגברת את לוח הטיסות הרגיל שלה כדי לספק מגוון אפשרויות לחופשות קיץ ביעדי הנופש הפופולריים ברחבי אירופה ותציע 29 קווים עונתיים מפריס שארל-דה-גול ו-2 קווים עונתיים מפריז אורלי.

צילום: אייר פראנסצילום: אייר פראנס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנסair franceפריז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: