אא

טורקיש איירליינס מחדשת את מנות המזון המוגשות בטיסות שלה

טורקיש איירליינס הציגה את תפריט הטיסה החדש שלה במהלך אירוע באיסטנבול, ויו"ר החברה ניצל את ההזדמנות להציג את תוכנית התחדשות הצי של החברה

צילום: טורקיש איירליינס צילום: טורקיש איירליינס

חברת הדגל הטורקית מגבירה את מאמציה להפוך לחברה מובילה בתחום המזון בטיסה בשאיפה להיות "חברת התעופה הראשונה של כוכבי מישלן".  

זה מכבר טורקיש איירליינס מדגישה את נושא הקולינריה בטיסה באמצעות הצבת שפים במטוסים כדי לספק חוויה ייחודית לנוסעים במחלקת עסקים בכל הטיסות ארוכות הטווח האורכות יותר משבע שעות. תוכנית זו מנוהלת על ידי חברת התעופה יחד עם חברת הקייטרינג לטיסות Do&Co כמיזם עסקי של שותפות 50-50%.

כ-350 שפים הוכשרו במיוחד לטפל בנושא בטיסות ארוכות טווח של טורקיש איירליינס. שפים אלו עוברים תכנית הכשרה כפולה, תחילה כשפים ולאחר מכן משתתפים בהכשרות ספציפיות לצד צוות המטוס. תפקידם של השפים הוא להגביר את חוויית הנוסע על ידי רובד נוסף של התאמה אישית. לדוגמה, שינוי מנות כדי שיתאימו בצורה הטובה ביותר להעדפת הנוסעים או הכנת כיבוד לפי דרישה.

תוכנית השף המשולבת תמשיך להיות חלק מחוויית תאי הפרמיום של טורקיש איירליינס, אך החל מהשבוע חברת התעופה תציע בהדרגה היצע גסטרונומי מחודש לחלוטין בכל המחלקות, החל מההיצע הבסיסי ביותר במחלקת אקונומי בטיסות פנים וכלה בפאר של מחלקת עסקים בטיסות לטווח ארוך.

טורקיש איירליינס ממקדת את מאמציה בהיצע החדש במזון טרי ובמקור הטורקי המקומי. עם זאת, ההיצע כולל גם מנות וסגנונות קולינריים ממקומות אחרים בעולם, מהודו ומזרח אסיה ועד אירופה.

חשיפת ההיצע הקולינרי החדש הייתה גם הזדמנות עבור אחמט בולאט, יו"ר טורקיש איירליינס, לדבר על תוכניות הצמיחה של החברה, שחלקן נחשפו בחודש שעבר.

טורקיש איירליינס מצפה להכפיל את גודל הצי שלה במהלך עשר השנים הקרובות, ולשם כך רמז בולאט על מגה הזמנה של מטוסים, העשויה לכלול עד 600 מטוסים, שככל הנראה תחולק בין איירבוס לבואינג, תוך שמירה על האיזון הקיים בצי של טורקיש בין שתי היצרניות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: