אא

קבוצת KLM: כ- 7.8 מיליון נוסעים ברבעון הראשון

מנכ"לית KLM, מריאן רינטל: "אני שמחה לראות שהלקוחות שלנו שמו לב ומעריכים את המאמצים שלנו. הנוסעים גם מגיבים בחיוב לשיפורים במוצר שלנו. אנו מתכננים להמשיך להשקיע ככל שנתקדם"

צילום: 123rf צילום: 123rf

קבוצת KLM רשמה הכנסות של 2,522 מיליון אירו ברבעון הראשון של 2023 בהשוואה ל-1,903 מיליון אירו בתקופה המקבילה אשתקד.

בחברה ההולנדית מציינים כי למרות שהחורף הוא העונה עם הביקוש הנמוך של חברות התעופה, הביקוש לכרטיסים נותר גבוה יחסית וזה בא לידי ביטוי בהכנסות ברבעון הראשון. "ההשקעה במוצר החברה כגון: מחלקת ה-Premium Comfort Class החדשה שלנו ו-Wi-Fi בצי האירופאי, שיפרו את דירוג שביעות רצון הלקוחות. במקביל נראה זינוק בעלויות, אחד הגורמים שהובילו להפסד תפעולי של 128 מיליון יורו."

לדברי מנכ"לית KLM, מריאן רינטל: "ההתמקדות של KLM בחודשים האחרונים הייתה בייצוב התפעול של הטיסות. שכרנו 500 עובדי קרקע חדשים ואנחנו מתכננים פחות טיסות אם כמות העובדים מכתיבה זאת. אימוץ אמצעים אלה פירושו שנוכל להפחית את עומס העבודה על העובדים ולתת ללקוחותינו ודאות רבה יותר. אני שמחה לראות שהלקוחות שלנו שמו לב ומעריכים את המאמצים שלנו. הנוסעים גם מגיבים בחיוב לשיפורים במוצר שלנו. אנו מתכננים להמשיך להשקיע ככל שנתקדם."

KLM רשמה הפסד תפעולי של 128 מיליון אירו ברבעון הראשון של 2023 בהשוואה לרווח התפעולי של 3 מיליון אירו ברבעון הראשון של 2022, אז קיבלה 140 מיליון אירו במסגרת תוכנית השמירה על משרות חירום של ממשלת הולנד (NOW).

בחברה מציינים כי: "ניהול קיבולת המטוסים היה בראש סדר העדיפויות של KLM בתחילת השנה. התאמנו את מספר הטיסות למספר העובדים הפנויים הן בשדה התעופה סכיפהול והן בחברה עצמה. הקיבולת הכוללת (גם לטיסות בין-יבשתיות וגם לאירופה) ירדה לכ-88% מהקיבולת ב-2019." מסבירים בחברה.

סמנכ"ל הכספים של KLM, אריק סוולהיים: "אנו רואים מספר מגמות המשתקפות בנתונים הרבעוניים הללו: המחיר הגבוה של הדלק הסילוני ברבעון הראשון, ניצול קיבולת הצי נמוך מהצפוי וההשפעה המתמשכת של שוק העבודה בשדה התעופה סכיפהול וב-KLM עצמה. כל זה גרם לכך שלא הצלחנו להפעיל את מספר הטיסות שרצו הלקוחות שלנו. עתה, כשהקיץ מתקרב, אנו מצפים שנוכל להגדיל את הקיבולת."

החברה מדווחת על סה"כ 7.8 מיליון נוסעים ברבעון הראשון, 6.3 מיליון ב-KLM ו-1.5 מיליון ב-Transavia. התוצאות של Transavia הושפעו מהמגבלה על מספר הנוסעים משדה התעופה סכיפהול. מחלקת המטענים התמודדה עם ביקוש חלש מעט יותר מאשר ברבעון הראשון של השנה שעברה, מה שהוביל לירידה בהכנסות ממטענים שהובלו הן בטיסות נוסעים והן בטיסות מטען. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: KLM

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: